Siirry suoraan sisältöön

Peliteknologian projekti 4 (5op)

Toteutuksen tunnus: TT00CG46-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
30.12.2025 - 26.01.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
01.01.2026 - 31.07.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettajat
Niko Kinnunen
Mika Keränen
Ryhmät
TTV23SP
TTV23SP
Opintojakso
TT00CG46

Toteutuksella on 16 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 128 t 0 min.

Aika Aihe Tila
To 15.01.2026 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologian projekti 4 TT00CG46-3001
TA11L115 DML TA11L115 DML
Pe 16.01.2026 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologian projekti 4 TT00CG46-3001
TA11L115 DML TA11L115 DML
To 22.01.2026 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologian projekti 4 TT00CG46-3001
TA11L115 DML TA11L115 DML
Pe 23.01.2026 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologian projekti 4 TT00CG46-3001
TA11L115 DML TA11L115 DML
To 29.01.2026 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologian projekti 4 TT00CG46-3001
TA11L115 DML TA11L115 DML
Pe 30.01.2026 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologian projekti 4 TT00CG46-3001
TA11L115 DML TA11L115 DML
To 05.02.2026 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologian projekti 4 TT00CG46-3001
TA11L115 DML TA11L115 DML
Pe 06.02.2026 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologian projekti 4 TT00CG46-3001
TA11L115 DML TA11L115 DML
To 12.02.2026 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologian projekti 4 TT00CG46-3001
TA11L115 DML TA11L115 DML
Pe 13.02.2026 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologian projekti 4 TT00CG46-3001
TA11L115 DML TA11L115 DML
To 19.02.2026 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologian projekti 4 TT00CG46-3001
TA11L115 DML TA11L115 DML
Pe 20.02.2026 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologian projekti 4 TT00CG46-3001
TA11L115 DML TA11L115 DML
To 26.02.2026 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologian projekti 4 TT00CG46-3001
TA11L115 DML TA11L115 DML
Pe 27.02.2026 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologian projekti 4 TT00CG46-3001
TA11L115 DML TA11L115 DML
To 12.03.2026 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologian projekti 4 TT00CG46-3001
TA11L115 DML TA11L115 DML
Pe 13.03.2026 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologian projekti 4 TT00CG46-3001
TA11L115 DML TA11L115 DML
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Arviointiasteikko

0 - 5

Tavoitteet

Opiskelija osaa toimia asiakasrajapinnassa ja jatkokehittää olemassa olevaa projektia.

Sisältö

Opiskelijat jatkokehittävät aikaisemmilla kursseilla tehtyä pelimoottoria tai peliteknologian sovellusta. Vaihtoehtoisesti opiskelija voi toteuttaa uusia ominaisuuksia olemassa olevaan ohjelmistoon.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Ohjelma ei täysin täytä vaatimuksia, ja koodissa ja dokumentaatiossa on puutteita.
Projektin eteneminen ei ole suunnitellussa tahdissa, ja kommunikaatio sekä riskien hallinta ovat puutteellisia.
Tiimissä on haasteita yhteistyössä, osallistuminen on puutteellista, ja ongelmiin reagoidaan hitaasti tai epäkonstruktiivisesti.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ohjelma täyttää vaatimukset, ja koodi on siistiä ja dokumentoitu hyvin.
Projekti etenee suunnitellusti, ja tiimin kommunikaatio ja riskien hallinta ovat hyviä.
Tiimi työskentelee pääosin yhdessä, osallistuminen on hyvää, ja ongelmiin reagoidaan kohtuullisen nopeasti.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Moitteeton ohjelma, joka ylittää vaatimukset ja noudattaa erinomaisia ohjelmointikäytäntöjä.
Projektin aikataulu ja suunnitelma ovat täysin hallinnassa, ja tiimi reagoi nopeasti muutoksiin.
Saumaton yhteistyö, aktiivinen osallistuminen ja rakentava ongelmanratkaisu.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opintosuoritus hylätään, mikäli opiskelija ei osallistu aktiivisesti tiimin toimintaan.

Esitietovaatimukset

Peliteknologian projekti 1–3

Siirry alkuun