Skip to main content

Game Technology III (5cr)

Code: TT00CB40-3003

General information


Enrollment
30.12.2025 - 26.01.2026
Registration for introductions has not started yet.
Timing
01.01.2026 - 31.07.2026
The implementation has not yet started.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Unit
Teknologia
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Bachelor’s Degree in Information and Communication Technology
Teachers
Mikko Romppainen
Janne Remes
Groups
TTV23SP
TTV23SP
Course
TT00CB40

Realization has 17 reservations. Total duration of reservations is 132 h 45 min.

Time Topic Location
Wed 14.01.2026 time 08:00 - 12:45
(4 h 45 min)
Peliteknologia I-III
TA11L151 TA11L151
Wed 21.01.2026 time 08:00 - 16:00
(8 h 0 min)
Peliteknologia I-III
TA11L151 TA11L151
Wed 28.01.2026 time 08:00 - 16:00
(8 h 0 min)
Peliteknologia I-III
TA11L151 TA11L151
Wed 04.02.2026 time 08:00 - 16:00
(8 h 0 min)
Peliteknologia I-III
TA11L151 TA11L151
Wed 11.02.2026 time 08:00 - 16:00
(8 h 0 min)
Peliteknologia I-III
TA11L151 TA11L151
Wed 18.02.2026 time 08:00 - 16:00
(8 h 0 min)
Peliteknologia I-III
TA11L151 TA11L151
Wed 25.02.2026 time 08:00 - 16:00
(8 h 0 min)
Peliteknologia I-III
TA11L151 TA11L151
Wed 11.03.2026 time 08:00 - 16:00
(8 h 0 min)
Peliteknologia I-III
TA11L151 TA11L151
Wed 18.03.2026 time 08:00 - 16:00
(8 h 0 min)
Peliteknologia I-III
TA11L151 TA11L151
Wed 01.04.2026 time 08:00 - 16:00
(8 h 0 min)
Peliteknologia I-III
TA11L151 TA11L151
Wed 08.04.2026 time 08:00 - 16:00
(8 h 0 min)
Peliteknologia I-III
TA11L151 TA11L151
Wed 15.04.2026 time 08:00 - 16:00
(8 h 0 min)
Peliteknologia I-III
TA11L151 TA11L151
Wed 22.04.2026 time 08:00 - 16:00
(8 h 0 min)
Peliteknologia I-III
TA11L151 TA11L151
Wed 29.04.2026 time 08:00 - 16:00
(8 h 0 min)
Peliteknologia I-III
TA11L151 TA11L151
Wed 06.05.2026 time 08:00 - 16:00
(8 h 0 min)
Peliteknologia I-III
TA11L151 TA11L151
Wed 13.05.2026 time 08:00 - 16:00
(8 h 0 min)
Peliteknologia I-III
TA11L151 TA11L151
Wed 20.05.2026 time 08:00 - 16:00
(8 h 0 min)
Peliteknologia I-III
TA11L151 TA11L151
Changes to reservations may be possible.

Evaluation scale

0 - 5

Objective

Modernit grafiikkarajapinnat.

Opiskelija oppii käyttämään jotakin uutta grafiikkarajapintaa, kuten DirectX tai Vulcan. Opiskelija osaa hyödyntää rajapinnan tarjoamia toiminnallisuuksia demon/pelin/moottorin tekemiseen.

Accomplishment methods

Harjoitustyö + Dokumentaatio + Esitys

Content

Itsenäinen työskentely ja harjoitustyön tekeminen.

Go back to top of page