Siirry suoraan sisältöön

Pelituotannon perusteet (3op)

Toteutuksen tunnus: KTAD033-3015

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
30.12.2025 - 26.01.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
01.01.2026 - 15.03.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
3 op
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettajat
Joonas Muhonen
Ryhmät
TTK25SP
TTK25SP
Opintojakso
KTAD033

Toteutuksella on 9 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 13 t 30 min.

Aika Aihe Tila
Ti 13.01.2026 klo 10:15 - 11:45
(1 t 30 min)
Pelituotannon perusteet KTAD033-3015
TA11L141 pelilabra TA11L141 pelilabra
Ti 20.01.2026 klo 10:15 - 11:45
(1 t 30 min)
Pelituotannon perusteet KTAD033-3015
TA11L141 pelilabra TA11L141 pelilabra
Ti 27.01.2026 klo 10:15 - 11:45
(1 t 30 min)
Pelituotannon perusteet KTAD033-3015
TA11L141 pelilabra TA11L141 pelilabra
Ti 03.02.2026 klo 10:15 - 11:45
(1 t 30 min)
Pelituotannon perusteet KTAD033-3015
TA11L141 pelilabra TA11L141 pelilabra
Ti 10.02.2026 klo 10:15 - 11:45
(1 t 30 min)
Pelituotannon perusteet KTAD033-3015
TA11L141 pelilabra TA11L141 pelilabra
Ti 17.02.2026 klo 10:15 - 11:45
(1 t 30 min)
Pelituotannon perusteet KTAD033-3015
TA11L141 pelilabra TA11L141 pelilabra
Ti 24.02.2026 klo 10:15 - 11:45
(1 t 30 min)
Pelituotannon perusteet KTAD033-3015
TA11L141 pelilabra TA11L141 pelilabra
Ti 10.03.2026 klo 10:15 - 11:45
(1 t 30 min)
Pelituotannon perusteet KTAD033-3015
TA11L141 pelilabra TA11L141 pelilabra
Ti 17.03.2026 klo 10:15 - 11:45
(1 t 30 min)
Pelituotannon perusteet KTAD033-3015
TA11L141 pelilabra TA11L141 pelilabra
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Arviointiasteikko

0 - 5

Tavoitteet

Opiskelija hahmottaa peliohjelmistotuotannon eri vaiheet. Tuntee KAMK:in pelituotannossa käytettävän projektinhallinnan perusteet. Osaa käyttää versionhallintaa.

Sisältö

Johdatus pelikehityksen maailmaan
Pelituotantoprosessi
Johdatus pelituotannossa käytettäviin projektinhallintamenetelmiin
Tutustuminen versionhallintaan

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tietää peliohjelmistotuotannon eri vaiheet. Tuntee KAJAK:in pelituotannossa käytettävän projektinhallinnan perusteet. Osaa käyttää versionhallintaa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa soveltaa käytännössä oppimaansa.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osoittaa erinomaista osaamista pelituotantoon liittyen ja osaa toimia vastuullisesti sekä kehittävästi.

Siirry alkuun