Pelituotannon perusteet (3op)
Toteutuksen tunnus: KTAD033-3015
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 30.12.2025 - 26.01.2026
- Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
- 01.01.2026 - 15.03.2026
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Yksikkö
- Teknologia
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Toteutuksella on 9 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 13 t 30 min.
| Aika | Aihe | Tila |
|---|---|---|
|
Ti 13.01.2026 klo 10:15 - 11:45 (1 t 30 min) |
Pelituotannon perusteet KTAD033-3015 |
TA11L141 pelilabra
TA11L141 pelilabra
|
|
Ti 20.01.2026 klo 10:15 - 11:45 (1 t 30 min) |
Pelituotannon perusteet KTAD033-3015 |
TA11L141 pelilabra
TA11L141 pelilabra
|
|
Ti 27.01.2026 klo 10:15 - 11:45 (1 t 30 min) |
Pelituotannon perusteet KTAD033-3015 |
TA11L141 pelilabra
TA11L141 pelilabra
|
|
Ti 03.02.2026 klo 10:15 - 11:45 (1 t 30 min) |
Pelituotannon perusteet KTAD033-3015 |
TA11L141 pelilabra
TA11L141 pelilabra
|
|
Ti 10.02.2026 klo 10:15 - 11:45 (1 t 30 min) |
Pelituotannon perusteet KTAD033-3015 |
TA11L141 pelilabra
TA11L141 pelilabra
|
|
Ti 17.02.2026 klo 10:15 - 11:45 (1 t 30 min) |
Pelituotannon perusteet KTAD033-3015 |
TA11L141 pelilabra
TA11L141 pelilabra
|
|
Ti 24.02.2026 klo 10:15 - 11:45 (1 t 30 min) |
Pelituotannon perusteet KTAD033-3015 |
TA11L141 pelilabra
TA11L141 pelilabra
|
|
Ti 10.03.2026 klo 10:15 - 11:45 (1 t 30 min) |
Pelituotannon perusteet KTAD033-3015 |
TA11L141 pelilabra
TA11L141 pelilabra
|
|
Ti 17.03.2026 klo 10:15 - 11:45 (1 t 30 min) |
Pelituotannon perusteet KTAD033-3015 |
TA11L141 pelilabra
TA11L141 pelilabra
|
Arviointiasteikko
0 - 5
Tavoitteet
Opiskelija hahmottaa peliohjelmistotuotannon eri vaiheet. Tuntee KAMK:in pelituotannossa käytettävän projektinhallinnan perusteet. Osaa käyttää versionhallintaa.
Sisältö
Johdatus pelikehityksen maailmaan
Pelituotantoprosessi
Johdatus pelituotannossa käytettäviin projektinhallintamenetelmiin
Tutustuminen versionhallintaan
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tietää peliohjelmistotuotannon eri vaiheet. Tuntee KAJAK:in pelituotannossa käytettävän projektinhallinnan perusteet. Osaa käyttää versionhallintaa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa soveltaa käytännössä oppimaansa.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osoittaa erinomaista osaamista pelituotantoon liittyen ja osaa toimia vastuullisesti sekä kehittävästi.