3D Modeling and Texturing I (3 op)
Toteutuksen tunnus: KTVP033-3016
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
26.09.2026 - 25.10.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
-
26.10.2026 - 31.12.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Teknologia
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Toteutukselle KTVP033-3016 ei löytynyt varauksia!
Arviointiasteikko
0 - 5
Tavoitteet
Opiskelijat ymmärtävät tyyliteltyjen matalaresoluutiomallien ja niiden teksturoinnin periaatteet pelituotantoa varten.
Sisältö
Matalaresoluutiomallinnuksen tekniikat.
Matalaresoluutioisten käsinmaalattujen tyyliteltyjen tekstuurien luontitekniikat.
UV kartoitus
Toistuvien tekstuurien luonti
Optimointitekniikat pelejä varten
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
On läsnä, palauttaa tehtävät.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.
Esitietovaatimukset
Basics of 2D Game Graphics