Siirry suoraan sisältöön

3D Modeling and Texturing I (3 op)

Toteutuksen tunnus: KTVP033-3016

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
26.09.2026 - 25.10.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
26.10.2026 - 31.12.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettajat
Tommi Helin
Ryhmät
TTK25SPG
TTK25SPG
Opintojakso
KTVP033
Toteutukselle KTVP033-3016 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

0 - 5

Tavoitteet

Opiskelijat ymmärtävät tyyliteltyjen matalaresoluutiomallien ja niiden teksturoinnin periaatteet pelituotantoa varten.

Sisältö

Matalaresoluutiomallinnuksen tekniikat.
Matalaresoluutioisten käsinmaalattujen tyyliteltyjen tekstuurien luontitekniikat.
UV kartoitus
Toistuvien tekstuurien luonti
Optimointitekniikat pelejä varten

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

On läsnä, palauttaa tehtävät.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.

Esitietovaatimukset

Basics of 2D Game Graphics

Siirry alkuun