Siirry suoraan sisältöön

Pelikehitystyökalut (3 op)

Toteutuksen tunnus: TT00CB20-3005

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
14.02.2026 - 15.03.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
16.03.2026 - 31.07.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettajat
Niko Kinnunen
Ryhmät
TTK24SPO
TTK24SPO
TBIT24SProg
TBIT24SProg
Opintojakso
TT00CB20
Toteutukselle TT00CB20-3005 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

0 - 5

Tavoitteet

Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja dokumentoida pelin Unreal Engine -pelimoottoria käyttäen.

Sisältö

Unreal Enginen -pelimoottorin käyttäminen pelinkehityksessä.
Pelin suunnittelu, toteutus ja dokumentointi.
UE4 Blueprints / visuaalinen skriptaaminen.
C++-ohjelmointi UE -pelimoottorissa
Widgetit (UI-elementit)

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija hallitsee UE-pelimoottorin perusteet.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa hyödyntää UE-pelimoottoria kurssilla opeteltujen menetelmien avulla.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelja osaa soveltaa UE-pelimoottoria monipuolisesti erilaisissa pelinkehitykseen liittyvissä tehtävissä.

Esitietovaatimukset

C++ -ohjelmointi
Olio-ohjelmoinnin kurssi

Siirry alkuun