Game Design II (3op)
Toteutuksen tunnus: KTVP014-3014
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 14.02.2026 - 15.03.2026
- Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
- 16.03.2026 - 31.07.2026
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Yksikkö
- Teknologia
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 30
- Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
- Opettajat
- Joonas Muhonen
- Opintojakso
- KTVP014
Toteutuksella on 17 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 34 t 0 min.
| Aika | Aihe | Tila |
|---|---|---|
|
Ma 23.03.2026 klo 16:00 - 18:00 (2 t 0 min) |
Game Design II KTVP014-3014 |
Teams
|
|
Ti 24.03.2026 klo 16:00 - 18:00 (2 t 0 min) |
Game Design II KTVP014-3014 |
Teams
|
|
Ma 30.03.2026 klo 16:00 - 18:00 (2 t 0 min) |
Game Design II KTVP014-3014 |
Teams
|
|
Ti 31.03.2026 klo 16:00 - 18:00 (2 t 0 min) |
Game Design II KTVP014-3014 |
Teams
|
|
Ti 07.04.2026 klo 16:00 - 18:00 (2 t 0 min) |
Game Design II KTVP014-3014 |
Teams
|
|
Ma 13.04.2026 klo 16:00 - 18:00 (2 t 0 min) |
Game Design II KTVP014-3014 |
Teams
|
|
Ti 14.04.2026 klo 16:00 - 18:00 (2 t 0 min) |
Game Design II KTVP014-3014 |
Teams
|
|
Ma 20.04.2026 klo 16:00 - 18:00 (2 t 0 min) |
Game Design II KTVP014-3014 |
Teams
|
|
Ti 21.04.2026 klo 16:00 - 18:00 (2 t 0 min) |
Game Design II KTVP014-3014 |
Teams
|
|
Ma 27.04.2026 klo 16:00 - 18:00 (2 t 0 min) |
Game Design II KTVP014-3014 |
Teams
|
|
Ti 28.04.2026 klo 16:00 - 18:00 (2 t 0 min) |
Game Design II KTVP014-3014 |
Teams
|
|
Ma 04.05.2026 klo 16:00 - 18:00 (2 t 0 min) |
Game Design II KTVP014-3014 |
Teams
|
|
Ti 05.05.2026 klo 16:00 - 18:00 (2 t 0 min) |
Game Design II KTVP014-3014 |
Teams
|
|
Ma 11.05.2026 klo 16:00 - 18:00 (2 t 0 min) |
Game Design II KTVP014-3014 |
Teams
|
|
Ti 12.05.2026 klo 16:00 - 18:00 (2 t 0 min) |
Game Design II KTVP014-3014 |
Teams
|
|
Ma 18.05.2026 klo 16:00 - 18:00 (2 t 0 min) |
Game Design II KTVP014-3014 |
Teams
|
|
Ti 19.05.2026 klo 16:00 - 18:00 (2 t 0 min) |
Game Design II KTVP014-3014 |
Teams
|
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.
Arviointiasteikko
0 - 5
Tavoitteet
- Oppilas ymmärtää narratiivin ja tarinankerronnan periaatteet peleissä.
- Oppilas osaa luoda pelihahmoja.
- Oppilas osaa luoda tarinalliseen brändiin perustuvan pelikonseptin.
Sisältö
Narratiivit
Tarinat
Genret
Hahmonluonti
Pelianalyysi
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
The students are able to analyse a game and can use that knowledge to make GDD's and Script writing for the game. Attendance 80%, Pass/fail