Siirry suoraan sisältöön

Game Design II (3op)

Toteutuksen tunnus: KTVP014-3014

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
14.02.2026 - 15.03.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
16.03.2026 - 31.07.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
3 op
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 30
Koulutus
Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettajat
Joonas Muhonen
Opintojakso
KTVP014

Toteutuksella on 17 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 34 t 0 min.

Aika Aihe Tila
Ma 23.03.2026 klo 16:00 - 18:00
(2 t 0 min)
Game Design II KTVP014-3014
Teams
Ti 24.03.2026 klo 16:00 - 18:00
(2 t 0 min)
Game Design II KTVP014-3014
Teams
Ma 30.03.2026 klo 16:00 - 18:00
(2 t 0 min)
Game Design II KTVP014-3014
Teams
Ti 31.03.2026 klo 16:00 - 18:00
(2 t 0 min)
Game Design II KTVP014-3014
Teams
Ti 07.04.2026 klo 16:00 - 18:00
(2 t 0 min)
Game Design II KTVP014-3014
Teams
Ma 13.04.2026 klo 16:00 - 18:00
(2 t 0 min)
Game Design II KTVP014-3014
Teams
Ti 14.04.2026 klo 16:00 - 18:00
(2 t 0 min)
Game Design II KTVP014-3014
Teams
Ma 20.04.2026 klo 16:00 - 18:00
(2 t 0 min)
Game Design II KTVP014-3014
Teams
Ti 21.04.2026 klo 16:00 - 18:00
(2 t 0 min)
Game Design II KTVP014-3014
Teams
Ma 27.04.2026 klo 16:00 - 18:00
(2 t 0 min)
Game Design II KTVP014-3014
Teams
Ti 28.04.2026 klo 16:00 - 18:00
(2 t 0 min)
Game Design II KTVP014-3014
Teams
Ma 04.05.2026 klo 16:00 - 18:00
(2 t 0 min)
Game Design II KTVP014-3014
Teams
Ti 05.05.2026 klo 16:00 - 18:00
(2 t 0 min)
Game Design II KTVP014-3014
Teams
Ma 11.05.2026 klo 16:00 - 18:00
(2 t 0 min)
Game Design II KTVP014-3014
Teams
Ti 12.05.2026 klo 16:00 - 18:00
(2 t 0 min)
Game Design II KTVP014-3014
Teams
Ma 18.05.2026 klo 16:00 - 18:00
(2 t 0 min)
Game Design II KTVP014-3014
Teams
Ti 19.05.2026 klo 16:00 - 18:00
(2 t 0 min)
Game Design II KTVP014-3014
Teams
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Arviointiasteikko

0 - 5

Tavoitteet

- Oppilas ymmärtää narratiivin ja tarinankerronnan periaatteet peleissä.
- Oppilas osaa luoda pelihahmoja.
- Oppilas osaa luoda tarinalliseen brändiin perustuvan pelikonseptin.

Sisältö

Narratiivit
Tarinat
Genret
Hahmonluonti
Pelianalyysi

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

The students are able to analyse a game and can use that knowledge to make GDD's and Script writing for the game. Attendance 80%, Pass/fail

Siirry alkuun