Siirry suoraan sisältöön

Introduction to Game Production (3op)

Toteutuksen tunnus: KT00BP13-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
30.12.2025 - 26.01.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
01.01.2026 - 15.03.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
3 op
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Bachelor's Degree in Business Information Technology
Opettajat
Joonas Muhonen
Ryhmät
TBIT25SP
TBIT25SP
Opintojakso
KT00BP13

Toteutuksella on 9 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 13 t 30 min.

Aika Aihe Tila
Ti 13.01.2026 klo 12:45 - 14:15
(1 t 30 min)
Introduction to Game Production KT00BP13-3002
TA11L115 DML TA11L115 DML
Ti 20.01.2026 klo 12:45 - 14:15
(1 t 30 min)
Introduction to Game Production KT00BP13-3002
TA11L115 DML TA11L115 DML
Ti 27.01.2026 klo 12:45 - 14:15
(1 t 30 min)
Introduction to Game Production KT00BP13-3002
TA11L115 DML TA11L115 DML
Ti 03.02.2026 klo 12:45 - 14:15
(1 t 30 min)
Introduction to Game Production KT00BP13-3002
TA11L115 DML TA11L115 DML
Ti 10.02.2026 klo 12:45 - 14:15
(1 t 30 min)
Introduction to Game Production KT00BP13-3002
TA11L115 DML TA11L115 DML
Ti 17.02.2026 klo 12:45 - 14:15
(1 t 30 min)
Introduction to Game Production KT00BP13-3002
TA11L115 DML TA11L115 DML
Ti 24.02.2026 klo 12:45 - 14:15
(1 t 30 min)
Introduction to Game Production KT00BP13-3002
TA11L115 DML TA11L115 DML
Ti 10.03.2026 klo 12:45 - 14:15
(1 t 30 min)
Introduction to Game Production KT00BP13-3002
TA11L115 DML TA11L115 DML
Ti 17.03.2026 klo 12:45 - 14:15
(1 t 30 min)
Introduction to Game Production KT00BP13-3002
TA11L141 pelilabra TA11L141 pelilabra
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Arviointiasteikko

0 - 5

Tavoitteet

Opiskelija hahmottaa peliohjelmistotuotannon eri vaiheet. Tuntee KAJAK:in pelituotannossa käytettävän projektinhallinnan perusteet. Osaa käyttää versionhallintaa.

Sisältö

Johdatus pelien maailmaan
Pelituotantoprosessi
Johdatus pelituotannossa käytettäviin projektinhallintamenetelmiin
Tutustuminen versionhallintaan

Opetusmenetelmät

The course is completed by attending lectures, returning all course assignments with a passing grade, and developing and presenting a project.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tietää peliohjelmistotuotannon eri vaiheet. Tuntee KAJAK:in pelituotannossa käytettävän projektinhallinnan perusteet. Osaa käyttää versionhallintaa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa soveltaa käytännössä oppimaansa.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osoittaa erinomaista osaamista pelituotantoon liittyen ja osaa toimia vastuullisesti sekä kehittävästi.

Siirry alkuun