Introduction to Game Production (3op)
Toteutuksen tunnus: KT00BP13-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 30.12.2025 - 26.01.2026
- Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
- 01.01.2026 - 15.03.2026
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Yksikkö
- Teknologia
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Bachelor's Degree in Business Information Technology
Toteutuksella on 9 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 13 t 30 min.
| Aika | Aihe | Tila |
|---|---|---|
|
Ti 13.01.2026 klo 12:45 - 14:15 (1 t 30 min) |
Introduction to Game Production KT00BP13-3002 |
TA11L115 DML
TA11L115 DML
|
|
Ti 20.01.2026 klo 12:45 - 14:15 (1 t 30 min) |
Introduction to Game Production KT00BP13-3002 |
TA11L115 DML
TA11L115 DML
|
|
Ti 27.01.2026 klo 12:45 - 14:15 (1 t 30 min) |
Introduction to Game Production KT00BP13-3002 |
TA11L115 DML
TA11L115 DML
|
|
Ti 03.02.2026 klo 12:45 - 14:15 (1 t 30 min) |
Introduction to Game Production KT00BP13-3002 |
TA11L115 DML
TA11L115 DML
|
|
Ti 10.02.2026 klo 12:45 - 14:15 (1 t 30 min) |
Introduction to Game Production KT00BP13-3002 |
TA11L115 DML
TA11L115 DML
|
|
Ti 17.02.2026 klo 12:45 - 14:15 (1 t 30 min) |
Introduction to Game Production KT00BP13-3002 |
TA11L115 DML
TA11L115 DML
|
|
Ti 24.02.2026 klo 12:45 - 14:15 (1 t 30 min) |
Introduction to Game Production KT00BP13-3002 |
TA11L115 DML
TA11L115 DML
|
|
Ti 10.03.2026 klo 12:45 - 14:15 (1 t 30 min) |
Introduction to Game Production KT00BP13-3002 |
TA11L115 DML
TA11L115 DML
|
|
Ti 17.03.2026 klo 12:45 - 14:15 (1 t 30 min) |
Introduction to Game Production KT00BP13-3002 |
TA11L141 pelilabra
TA11L141 pelilabra
|
Arviointiasteikko
0 - 5
Tavoitteet
Opiskelija hahmottaa peliohjelmistotuotannon eri vaiheet. Tuntee KAJAK:in pelituotannossa käytettävän projektinhallinnan perusteet. Osaa käyttää versionhallintaa.
Sisältö
Johdatus pelien maailmaan
Pelituotantoprosessi
Johdatus pelituotannossa käytettäviin projektinhallintamenetelmiin
Tutustuminen versionhallintaan
Opetusmenetelmät
The course is completed by attending lectures, returning all course assignments with a passing grade, and developing and presenting a project.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tietää peliohjelmistotuotannon eri vaiheet. Tuntee KAJAK:in pelituotannossa käytettävän projektinhallinnan perusteet. Osaa käyttää versionhallintaa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa soveltaa käytännössä oppimaansa.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osoittaa erinomaista osaamista pelituotantoon liittyen ja osaa toimia vastuullisesti sekä kehittävästi.