2D Animation (3 op)
Toteutuksen tunnus: KTVP030-3016
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
02.07.2026 - 31.07.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
-
01.08.2026 - 25.10.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Teknologia
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Bachelor's Degree in Business Information Technology
- Opettajat
- OPE_Tietojenkäsittely OPE_Tietojenkäsittely
- Kiia Aihkisalo
- Ryhmät
-
TBIT25SArtTBIT25SArt
- Opintojakso
- KTVP030
Toteutukselle KTVP030-3016 ei löytynyt varauksia!
Arviointiasteikko
0 - 5
Tavoitteet
Opiskelijat ymmärtävät animaation perusteet ja kykenevät luomaan 2D animaatioita peleihin.
Sisältö
Animaation historia
Animaation peruskäsitteet.
Kävely, juoksu, lyönti ja hyppyanimaatiot.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
basic attendance and understanding, assignments submitted.
On läsnä, palauttaa tehtävät.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.
Esitietovaatimukset
2D Character design