Siirry suoraan sisältöön

3D Modeling and Texturing II (3op)

Toteutuksen tunnus: KTVP042-3015

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
30.12.2025 - 26.01.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
01.01.2026 - 31.07.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
3 op
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettajat
Tommi Helin
Ryhmät
TTK24SPG
TTK24SPG
Opintojakso
KTVP042

Toteutuksella on 17 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 25 t 30 min.

Aika Aihe Tila
Ma 12.01.2026 klo 10:15 - 11:45
(1 t 30 min)
3D Modeling and Texturing II
TA11L155 TA11L155
Ma 19.01.2026 klo 10:15 - 11:45
(1 t 30 min)
3D Modeling and Texturing II
TA11L155 TA11L155
Ma 26.01.2026 klo 10:15 - 11:45
(1 t 30 min)
3D Modeling and Texturing II
TA11L155 TA11L155
Ma 02.02.2026 klo 10:15 - 11:45
(1 t 30 min)
3D Modeling and Texturing II
TA11L155 TA11L155
Ma 09.02.2026 klo 10:15 - 11:45
(1 t 30 min)
3D Modeling and Texturing II
TA11L155 TA11L155
Ma 16.02.2026 klo 10:15 - 11:45
(1 t 30 min)
3D Modeling and Texturing II
TA11L155 TA11L155
Ma 23.02.2026 klo 10:15 - 11:45
(1 t 30 min)
3D Modeling and Texturing II
TA11L155 TA11L155
Ma 09.03.2026 klo 10:15 - 11:45
(1 t 30 min)
3D Modeling and Texturing II
TA11L155 TA11L155
Ma 16.03.2026 klo 12:45 - 14:15
(1 t 30 min)
3D Modeling and Texturing II
TA11L155 TA11L155
Ma 23.03.2026 klo 12:45 - 14:15
(1 t 30 min)
3D Modeling and Texturing II
TA11L155 TA11L155
Ma 30.03.2026 klo 12:45 - 14:15
(1 t 30 min)
3D Modeling and Texturing II
TA11L155 TA11L155
Ma 13.04.2026 klo 12:45 - 14:15
(1 t 30 min)
3D Modeling and Texturing II
TA11L155 TA11L155
Ma 20.04.2026 klo 12:45 - 14:15
(1 t 30 min)
3D Modeling and Texturing II
TA11L155 TA11L155
Ma 27.04.2026 klo 12:45 - 14:15
(1 t 30 min)
3D Modeling and Texturing II
TA11L155 TA11L155
Ma 04.05.2026 klo 12:45 - 14:15
(1 t 30 min)
3D Modeling and Texturing II
TA11L155 TA11L155
Ma 11.05.2026 klo 12:45 - 14:15
(1 t 30 min)
3D Modeling and Texturing II
TA11L155 TA11L155
Ma 18.05.2026 klo 12:45 - 14:15
(1 t 30 min)
3D Modeling and Texturing II
TA11L155 TA11L155
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Arviointiasteikko

0 - 5

Tavoitteet

Opiskelijat ymmärtävät ja hallitsevat kovapintaisten 3D-mallien mallinnustekniikat ja tutustuvat korkearesoluutiomallinnukseen.

Sisältö

PBR-teksturointitekniikat
Tekniikat proppien, arkkitehtuurin, ajoneuvojen ja ympäristöelementtien luomista varten.
Realistisen matalaresoluutiomallin geometrian luominen.
Tutustuminen korkearesoluutiomallinnustekniikoihin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

On läsnä, palauttaa tehtävät.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.

Esitietovaatimukset

3D Modelling and Texturing I

Siirry alkuun