Siirry suoraan sisältöön

3D Modeling and Texturing II (3op)

Toteutuksen tunnus: KTVP042-3016

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.12.2025 - 31.12.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
01.01.2026 - 31.07.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
3 op
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Bachelor's Degree in Business Information Technology
Opettajat
Tommi Helin
Ryhmät
TBIT24SArt
TBIT24SArt
Opintojakso
KTVP042

Toteutukselle 3D Modeling and Texturing II KTVP042-3016 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Arviointiasteikko

0 - 5

Tavoitteet

Opiskelijat ymmärtävät ja hallitsevat kovapintaisten 3D-mallien mallinnustekniikat ja tutustuvat korkearesoluutiomallinnukseen.

Sisältö

PBR-teksturointitekniikat
Tekniikat proppien, arkkitehtuurin, ajoneuvojen ja ympäristöelementtien luomista varten.
Realistisen matalaresoluutiomallin geometrian luominen.
Tutustuminen korkearesoluutiomallinnustekniikoihin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

On läsnä, palauttaa tehtävät.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.

Esitietovaatimukset

3D Modelling and Texturing I

Siirry alkuun