Innovative Service Strategies (5 op)
Toteutuksen tunnus: LB00BI05-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
23.08.2021 - 19.09.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.08.2021 - 31.12.2021
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Opetuskielet
- englanti
- Koulutus
- Bachelor’s Degree in International Business
- Opettajat
- Maarit Vuorinen
- Opintojakso
- LB00BI05
Tavoitteet
Students will be able to plan, evaluate and execute different service strategies. Opiskelija ymmärtää palveluliiketoimintaa, jossa palvelu muodostaa arvonluonnin perustan. Tavoitteena on, että opiskelija tunnistaa erilaisia palveluihin liittyviä prosesseja sekä kehittämistarpeita. Opiskelija tuntee palvelujen markkinoinnin erityispiirteet ja ymmärtää asiakastyytyväisyyden sekä asiakassuhdeajattelun merkityksen osana kannattavan liiketoiminnan toteutusta. Opiskelija myös omaksuu palvelun ja asiakaskokemuksen tärkeyden ja vahvistaa osaamistaan palvelujen ennakoivan asiakasvuorovaikutuksen kehittämisessä.
Through this course, participants will learn to implement service design into practice d how to enhance the customer insight in service development process.
Sisältö
Palvelut, palvelujen tuottaminen ja tuotteistaminen
Palvelujen markkinointi ja palveluverkostot
Palvelujen laatu
Palveluinnovaatiot ja palveluliiketoiminnan kehittäminen
Service strategies
Service design
Customer insight in service development
Käyttäjälähtöinen innovaatioprosessi
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
The student is somewhat familiar with service design theories and has a basic command of the terminology.
The student knows how to develop services processes.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
The student has a professional understanding of service design theories and terminology. The student demonstrate independent and innovative approach in planning and evaluating service strategies. The student is able to take part in the service development process.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
The student has a professional understanding of service design theories and terminology, and is able to apply them in practice.
The student demonstrate pro-active and innovative approach in planning and evaluating different service strategies.
The student is able to manage service development process with good results.
Esitietovaatimukset
First year marketing studies