Siirry suoraan sisältöön

Integrated Marketing Communication (10 op)

Toteutuksen tunnus: LT00BE82-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.01.2021 - 30.04.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2020 - 25.05.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
10 op
Lähiosuus
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Maarit Vuorinen
Elina Jääskeläinen
Ryhmät
LLT19SM
LLT19SM
Opintojakso
LT00BE82
Toteutukselle LT00BE82-3003 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

(Fi/en)
Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja arvioida eri markkinointiviestinnän keinoja ja kanavia, opiskelija ymmärtää integroidun markkinointiviestinnän merkityksen sekä tavoitteiden, kohderyhmien, kokonaiskannattavuuden ja budjetin vaikutukset.

Opiskelija hallitsee digitaalisen markkinointiviestinnän keinot ja kanavat sekä osaa valita ne tilanteen ja tavoitteen mukaan. Opiskelija osaa tuottaa julkaisukelpoista sisältöä eri välineisiin. Opiskelija ymmärtää ja osaa arvioida integroidun markkinointiviestintäratkaisujen vaikuttavuutta sekä myös niiden laajempaa strategista vaikuttavuutta.

Sisältö

Markkinointiviestinnän kokonaissuunnittelu
Markkinointiviestinnän keinot ja kanavat
Mediasuunnittelu
Markkinointiviestinnän ja -kampanjan suunnittelu ja toteutus
Digitaalinen markkinointiviestintä
Digitaaliset mediat ja kanavat

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa osittain käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot kanavat ja teoriataustat sekä ohjatusti soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa. Opiskelija osaa kuvata tekemänsä markkinointiviestintäratkaisut osittain ja linkittää kokonaisuuden löyhästi niiden strategiseen vaikuttavuuteen.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä. Käsitteiden käyttö ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa. Opiskelija ymmärtää tekemiensä markkinointiviestintäratkaisujen vaikuttavuutta sekä osaa kuvata niiden strategista merkitystä.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa itsenäisesti käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä. Käsitteiden käyttö ja valintojen perustelu on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa oma-aloitteisesti valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa. Opiskelija osaa myös arvioida tekemiensä markkinointiviestintäratkaisujen vaikuttavuutta sekä analysoida niiden strategista merkitystä.

Esitietovaatimukset

Perusopinnot

Siirry alkuun