Projektiopinnot 6 - Asiakasprojekti (7 op)
Toteutuksen tunnus: KTAD046-3008
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
14.04.2020 - 26.04.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.06.2020 - 31.08.2020
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 7 op
- Lähiosuus
- 7 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Business
- Opetuskielet
- englanti
- suomi
- Opettajat
- Leena Vidqvist
- Opintojakso
- KTAD046
Arviointiasteikko
0 - 5
Tavoitteet
Opiskelija osaa työskennellä asiakasrajapinnassa (asiakas: yritys, hanke, koulu) ja kehittää tuotekehitysideoita asiakaslähtöisesti.
Sisältö
Opiskelijatiimit toteuttavat asiakasprojektin.
Opetusmenetelmät
TOTEUS
Kesä 2020
Lähiopetus samaan aikaan kuin muut kesäprojektit
Pakollisen projektiopintokurssin suorittaminen etukäteen on suositeltavaa, jos olet suorittanut jo Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen -opintojaksoja. Opintopistemäärää voidaan kasvattaa ottamalla tähän esim. 3op tai 8op lisää vapaasti valittavia projektiopintoja. Tähän ei ole ohjausta vaan projekti suoritetaan itsenäisesti.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa toimia ohjattuna asianmukaisesti, noudattaen annettuja sääntöjä ja ohjeita. Opiskelija käyttää toiminnassaan tarkoituksenmukaisesti pelialan tekniikoita ja malleja.
Käytetään myös vertaisarviointia.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa valita peliprojektiin sopivia, tarkoituksenmukaisia toimintatapoja hankkimansa tiedon ja ohjeistuksen perusteella. Opiskelija toimii itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä annettujen ohjeiden mukaisesti.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa taitoja ja hyödyntää monipuolisesti tietoa ongelman ratkaisussa. Opiskelija toimii pelikehitystiimin jäsenenä edistäen ja kehittäen tiimin toimintaa.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opintosuoritus hylätään, mikäli opiskelija ei osallistu aktiivisesti kehitystiimin toimintaan.
Esitietovaatimukset
Projektiopinnot 6 voi suorittaa missä vaiheessa opintoja tahansa.