Technology project I (5cr)
Code: TT00BL28-3005
General information
- Enrollment
- 19.08.2020 - 31.12.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2020 - 31.12.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Teknologia
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Bachelor’s Degree in Information and Communication Technology
- Business Information Technology and Business Expertise Degree (Masters)
Unfortunately, no reservations were found for the realization Technology project I TT00BL28-3005. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.
Evaluation scale
Hylätty/Hyväksytty
Content scheduling
Pelitiimin jäsenet
Pelin ideointi
Pitchaukset
Palaute opettajalta ja ryhmältä
Rapid prototyping -demo
Esittelyt
Parhaan pelin äänestys
Objective
Ryhmäytyminen, tutustuminen alaan ja oppilaitoksen toimintaan.
Opiskelija rakentaa toteuttaa projektiryhmässä oma valinnaisen laite tai ohjelmisto projektin . Työskentely tapahtuu opiskelijoista muodostettavissa projektiryhmissä ja ryhmät saavat itse keksiä sovelluskohteen teknologialle.
Execution methods
Kuusi pajaa, yksi paja viikossa. Tämän jälkeen varataan projektiryhmille noin viisi viikkoa aikaa toteuttaa projektissa tuote. Projektiryhmä dokumentoi työskentelynsä ja tuotoksensa koko toiminnan ajalta. Opintojakson lopuksi pidetään esitystilaisuus, jossa jokainen ryhmä esittelee oman projektiryhmänsä tuotoksen.
Accomplishment methods
Kurssin aluksi muodostetaan pienryhmät, joissa opiskelija tutustuu kaikkiin kurssin teknologisiin ratkaisuihin pajatyyppisessä opiskeluympäristössä. Pajatyöskentelyn jälkeen opiskelijat muodostavat ryhmiä, joissa teknologiaa soveltaen tuotetaan palvelu / ratkaisu. Työn aihe voi olla opiskelijoiden itse keksimä tai oppilaitoksen määrittelemä, valmis tehtävänanto.
Content
Pienryhmissä toteutettuja harjoituksia ja projektityö (ryhmässä).
Kurssilla tutustutaa Kamk:n tietojärjestelmien opetuksen sisältöön pajatyyppisessä toteutuksessa. Järjestelmän osat ovat:
* Älykkäät Järjestelmät.
* Eletroniikka
* Peli Teknologia AR / VR.
* DataCenter.
* PeliOhjelmionti.
* YrittäjyysPolku
Location and time
Lybecker Raahe L201 / Verkko
Teaching methods
Pajaopetus, ryhmätyöt, töiden testaus ja esittely muille opiskelijoille
Exam schedules
Ei tenttiä
Student workload
Opiskelijat osallistuvat ryhmäprojektiin sekä varsinaisena lukujärjestykseen merkittynä opetusaikana että tarvittaessa muuna aikana.
Assessment criteria, approved/failed
Osallistuminen pajaryhmiin ja projektiryhmän toimintaan
Assessment criteria, approved/failed
Osallistuminen paja ryhmiin ja projektiryhmän toimintaan