Skip to main content

Customer Service (5 cr)

Code: AM00BW46-3001

General information


Enrollment
20.08.2020 - 31.12.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2020 - 31.12.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Business
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Bachelor’s Degree in Tourism
Teachers
Katja-Mari Kärkkäinen
Groups
AMM20K
AMM20K
Course
AM00BW46
No reservations found for realization AM00BW46-3001!

Evaluation scale

0 - 5

Objective

Opiskelija osaa kehittää valmiuksiaan asiakkaan kohtaamisessa erilaisissa työelämän palvelutilanteissa. Hän oppii näkemään palvelupolun asiakkaan silmin, omaksuu heittäytymisen periaatteet, tunnistaa omat vahvuutensa ja sisäisen motivaation rakenteen.
Opiskelija ymmärtää myynnin merkityksen osana asiakaspalvelua.

Content

Palvelujärjestelmän osatekijät
Asiakaspalvelu erilaisissa myynti-, opastus- ja neuvontatilanteissa
Palveluprosessin suunnittelu asiakaslähtöisesti
Vakuuttavan esiintymisen perusteet, mm. aseman merkitys, asianhallinta, vuorovaikutteisuus ja persoonallisuus Ensivaikutelman merkitys, mm. äänentuotto, nonverbaalinen ja verbaalinen viestintä

Assessment criteria, approved/failed

Hyväksytty
Opiskelija osaa palvelutilanteissa toimia asiakaslähtöisesti, omatoimisesti, tavoitteellisesti ja työelämää kehittävästi. Opiskelija osaa selittää palvelupolun sekä arvioida sitä asiakkaan näkökulmasta. Opiskelija osaa käydä myyntikeskustelua erilaisissa asiakaspalvelutilanteissa.
Hylätty
Opiskelija ei osaa toimia asiakaspalvelutilanteissa eikä tunnista asiakkaan palvelupolun kokonaisuutta.

Go back to top of page