Siirry suoraan sisältöön

Mathematics for Game Programmers (3op)

Toteutuksen tunnus: KTVP053-3007

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
23.08.2021 - 19.09.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2021 - 31.12.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettajat
Simo Määttä
Mikko Romppainen
Ryhmät
TTK20SP
TTK20SP
TTK20SPRaahe
TTK20SPRaahe
TTK20SPO
TTK20SPO
Opintojakso
KTVP053

Toteutukselle Mathematics for Game Programmers KTVP053-3007 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Arviointiasteikko

0 - 5

Tavoitteet

Students will know the basics of trigonometry, basics of vector and matrix calculus and how to utilize them in 3D graphics.

Sisältö

Analytical geometry, trigonometry, vectors, matrices, affine transformations, complex numbers.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

The students know and are proficient in the basic concepts of the course.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

The students are able to use the methods they learn during the course appropriately.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

The students are able to apply their learning to different tasks in a variety of ways.

Siirry alkuun