Siirry suoraan sisältöön

Game Programming II (3 op)

Toteutuksen tunnus: KTVP061-3008

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.12.2021 - 31.01.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2022 - 31.07.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettajat
Mikko Romppainen
Ryhmät
TTK20SPRaahe
TTK20SPRaahe
Opintojakso
KTVP061
Toteutukselle KTVP061-3008 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Students will understand and know how to design architecture for a 3D-application. They will be able to set up a simple 3D-game during their project days and complete the design documentation.

Sisältö

Game software architectures and design patterns
Game technical design documentation
3D-game principles
3D-game mechanics
Loading of 3D-assets

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

The students are able to apply their learning to different tasks in a variety of ways.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

The students are able to use the methods they learn during the course appropriately.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

The students know and are proficient in the basic concepts of the course.

Esitietovaatimukset

Game Programming I

Osaamistavoitteet

Students will understand and know how to design architecture for a 3D-application. They will be able to set up a simple 3D-game during their project days and complete the design documentation.

Sisältö

Game software architectures and design patterns
Game technical design documentation
3D-game principles
3D-game mechanics
Loading of 3D-assets

Esitietovaatimukset

Game Programming I

Siirry alkuun