Siirry suoraan sisältöön

Basics of 2D Game GraphicsLaajuus (3 op)

Tunnus: KT00BP17

Laajuus

3 op

Osaamistavoitteet

Johdatus 2D peligrafiikan perusteisiin ja työkaluihin.

Sisältö

Peligraafikon työkalut ja toimenkuva.
Peligrafikan tuotanto ja graafikon osa pelituotannossa.
Photoshopin perusteet.
Illustratorin perusteet.
Sommittelun, värin, valon, muodon ja tekstuuri.
Peligraiikan historia ja viittauksia yleiseen taidehistoriaan.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Hyväksytty:

Opiskelija palauttaa tehtävät hyväksytysti.
Paikallaolo 80%

fi
Ilmoittautumisaika

30.12.2024 - 26.01.2025

Ajoitus

01.01.2025 - 16.03.2025

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Englanti
Koulutus
  • Bachelor's Degree in Business Information Technology
Opettaja
  • Kiia Aihkisalo
Ryhmät
  • TBIT24S
    TBIT24S
  • TBIT24SArt
    TBIT24SArt
  • TBIT24SProd
    TBIT24SProd
  • TBIT24SProg
    TBIT24SProg

Tavoitteet

Johdatus 2D peligrafiikan perusteisiin ja työkaluihin.

Sisältö

Peligraafikon työkalut ja toimenkuva.
Peligrafikan tuotanto ja graafikon osa pelituotannossa.
Photoshopin perusteet.
Illustratorin perusteet.
Sommittelun, värin, valon, muodon ja tekstuuri.
Peligraiikan historia ja viittauksia yleiseen taidehistoriaan.

Aika ja paikka

Lähiopetus

Opetusmenetelmät

Luennot ja tehtävät

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Aiempi vastaava osaaminen, jonka opiskelija kykenee todentamaan

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty

Hyväksytty = Kaikki tehtävät palautettu ajoissa ja kunnolla tehtynä.
Hylätty = Tehtäviä ei ole palautettu tai ne on tehty huonosti

Arviointiasteikko

Hylätty/Hyväksytty

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Hyväksytty:

Opiskelija palauttaa tehtävät hyväksytysti.
Paikallaolo 80%