Basics of 2D Game GraphicsLaajuus (3 op)
Tunnus: KT00BP17
Laajuus
3 op
Osaamistavoitteet
Johdatus 2D peligrafiikan perusteisiin ja työkaluihin.
Sisältö
Peligraafikon työkalut ja toimenkuva.
Peligrafikan tuotanto ja graafikon osa pelituotannossa.
Photoshopin perusteet.
Illustratorin perusteet.
Sommittelun, värin, valon, muodon ja tekstuuri.
Peligraiikan historia ja viittauksia yleiseen taidehistoriaan.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Hyväksytty:
Opiskelija palauttaa tehtävät hyväksytysti.
Paikallaolo 80%
Ilmoittautumisaika
30.12.2024 - 26.01.2025
Ajoitus
01.01.2025 - 16.03.2025
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Bachelor's Degree in Business Information Technology
Opettaja
- Kiia Aihkisalo
Ryhmät
-
TBIT24STBIT24S
-
TBIT24SArtTBIT24SArt
-
TBIT24SProdTBIT24SProd
-
TBIT24SProgTBIT24SProg
Tavoitteet
Johdatus 2D peligrafiikan perusteisiin ja työkaluihin.
Sisältö
Peligraafikon työkalut ja toimenkuva.
Peligrafikan tuotanto ja graafikon osa pelituotannossa.
Photoshopin perusteet.
Illustratorin perusteet.
Sommittelun, värin, valon, muodon ja tekstuuri.
Peligraiikan historia ja viittauksia yleiseen taidehistoriaan.
Aika ja paikka
Lähiopetus
Opetusmenetelmät
Luennot ja tehtävät
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Aiempi vastaava osaaminen, jonka opiskelija kykenee todentamaan
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty
Hyväksytty = Kaikki tehtävät palautettu ajoissa ja kunnolla tehtynä.
Hylätty = Tehtäviä ei ole palautettu tai ne on tehty huonosti
Arviointiasteikko
Hylätty/Hyväksytty
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Hyväksytty:
Opiskelija palauttaa tehtävät hyväksytysti.
Paikallaolo 80%