Introduction to Game ProductionLaajuus (3 op)
Tunnus: KT00BP13
Laajuus
3 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija hahmottaa peliohjelmistotuotannon eri vaiheet. Tuntee KAJAK:in pelituotannossa käytettävän projektinhallinnan perusteet. Osaa käyttää versionhallintaa.
Sisältö
Johdatus pelien maailmaan
Pelituotantoprosessi
Johdatus pelituotannossa käytettäviin projektinhallintamenetelmiin
Tutustuminen versionhallintaan
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osoittaa erinomaista osaamista pelituotantoon liittyen ja osaa toimia vastuullisesti sekä kehittävästi.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa soveltaa käytännössä oppimaansa.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tietää peliohjelmistotuotannon eri vaiheet. Tuntee KAJAK:in pelituotannossa käytettävän projektinhallinnan perusteet. Osaa käyttää versionhallintaa.
Ilmoittautumisaika
30.12.2024 - 26.01.2025
Ajoitus
01.01.2025 - 16.03.2025
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Bachelor's Degree in Business Information Technology
Opettaja
- Johanna Puirava
Ryhmät
-
TBIT24STBIT24S
-
TBIT24SArtTBIT24SArt
-
TBIT24SProdTBIT24SProd
-
TBIT24SProgTBIT24SProg
Tavoitteet
Opiskelija hahmottaa peliohjelmistotuotannon eri vaiheet. Tuntee KAJAK:in pelituotannossa käytettävän projektinhallinnan perusteet. Osaa käyttää versionhallintaa.
Sisältö
Johdatus pelien maailmaan
Pelituotantoprosessi
Johdatus pelituotannossa käytettäviin projektinhallintamenetelmiin
Tutustuminen versionhallintaan
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osoittaa erinomaista osaamista pelituotantoon liittyen ja osaa toimia vastuullisesti sekä kehittävästi.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa soveltaa käytännössä oppimaansa.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tietää peliohjelmistotuotannon eri vaiheet. Tuntee KAJAK:in pelituotannossa käytettävän projektinhallinnan perusteet. Osaa käyttää versionhallintaa.