Siirry suoraan sisältöön

Game Programming ILaajuus (4 op)

Tunnus: TT00CI67

Laajuus

4 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa suunnitella, dokumentoida, toteuttaa ja testata 2D-pelin C#-ohjelmointikielellä.

Sisältö

Pelisovelluksen toimintaperiaatteet
Pelimoottorin peruskäyttö 2D-pelin tekemisessä
Pelimekaniikan ohjelmointi
Versionhallinta

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija palauttaa kaikki vaaditut tehtävät ja suorittaa annetut harjoitteet ja esitykset. Tehtävät on suoritettu asiallisesti.

fi
Ilmoittautumisaika

02.12.2024 - 31.12.2024

Ajoitus

01.01.2025 - 16.03.2025

Opintopistemäärä

4 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Mika Keränen
Ryhmät
  • TTK24SP
    TTK24SP

Tavoitteet

Opiskelija osaa suunnitella, dokumentoida, toteuttaa ja testata 2D-pelin C#-ohjelmointikielellä.

Sisältö

Pelisovelluksen toimintaperiaatteet
Pelimoottorin peruskäyttö 2D-pelin tekemisessä
Pelimekaniikan ohjelmointi
Versionhallinta

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija palauttaa kaikki vaaditut tehtävät ja suorittaa annetut harjoitteet ja esitykset. Tehtävät on suoritettu asiallisesti.

Esitietovaatimukset

Ohjelmoinnin perusteet
Olio-ohjelmoinnin perusteet

fi
Ilmoittautumisaika

02.12.2024 - 31.12.2024

Ajoitus

01.01.2025 - 16.03.2025

Opintopistemäärä

4 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Bachelor's Degree in Business Information Technology
Opettaja
  • Mika Keränen
Ryhmät
  • TBIT24S
    TBIT24S

Tavoitteet

Opiskelija osaa suunnitella, dokumentoida, toteuttaa ja testata 2D-pelin C#-ohjelmointikielellä.

Sisältö

Pelisovelluksen toimintaperiaatteet
Pelimoottorin peruskäyttö 2D-pelin tekemisessä
Pelimekaniikan ohjelmointi
Versionhallinta

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija palauttaa kaikki vaaditut tehtävät ja suorittaa annetut harjoitteet ja esitykset. Tehtävät on suoritettu asiallisesti.

Esitietovaatimukset

Ohjelmoinnin perusteet
Olio-ohjelmoinnin perusteet