Game Programming ILaajuus (4 op)
Tunnus: TT00CI67
Laajuus
4 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa suunnitella, dokumentoida, toteuttaa ja testata 2D-pelin C#-ohjelmointikielellä.
Sisältö
Pelisovelluksen toimintaperiaatteet
Pelimoottorin peruskäyttö 2D-pelin tekemisessä
Pelimekaniikan ohjelmointi
Versionhallinta
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija palauttaa kaikki vaaditut tehtävät ja suorittaa annetut harjoitteet ja esitykset. Tehtävät on suoritettu asiallisesti.
Ilmoittautumisaika
30.12.2024 - 26.01.2025
Ajoitus
01.01.2025 - 16.03.2025
Opintopistemäärä
4 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- OPE_Tietojenkäsittely OPE_Tietojenkäsittely
Ryhmät
-
TTK24SPTTK24SP
Tavoitteet
Opiskelija osaa suunnitella, dokumentoida, toteuttaa ja testata 2D-pelin C#-ohjelmointikielellä.
Sisältö
Pelisovelluksen toimintaperiaatteet
Pelimoottorin peruskäyttö 2D-pelin tekemisessä
Pelimekaniikan ohjelmointi
Versionhallinta
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija palauttaa kaikki vaaditut tehtävät ja suorittaa annetut harjoitteet ja esitykset. Tehtävät on suoritettu asiallisesti.
Esitietovaatimukset
Ohjelmoinnin perusteet
Olio-ohjelmoinnin perusteet
Ilmoittautumisaika
30.12.2024 - 26.01.2025
Ajoitus
01.01.2025 - 16.03.2025
Opintopistemäärä
4 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Bachelor's Degree in Business Information Technology
Opettaja
- OPE_Tietojenkäsittely OPE_Tietojenkäsittely
Ryhmät
-
TBIT24STBIT24S
Tavoitteet
Opiskelija osaa suunnitella, dokumentoida, toteuttaa ja testata 2D-pelin C#-ohjelmointikielellä.
Sisältö
Pelisovelluksen toimintaperiaatteet
Pelimoottorin peruskäyttö 2D-pelin tekemisessä
Pelimekaniikan ohjelmointi
Versionhallinta
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija palauttaa kaikki vaaditut tehtävät ja suorittaa annetut harjoitteet ja esitykset. Tehtävät on suoritettu asiallisesti.
Esitietovaatimukset
Ohjelmoinnin perusteet
Olio-ohjelmoinnin perusteet