Tourism Transport, Sales and Reservation ServicesLaajuus (5 cr)
Code: AM00BH01
Credits
5 op
Objective
The students will have an in depth understanding of the importance of passenger transport in the
tourism cluster, also from the perspective of tourism service accessibility. They will gain proficiency
in key sales and reservation services currently used in the tourism industry, including the principles
of digital business operations.
Content
The significance of transport in terms of accessibility
Forms of transport: airplane, boat, train, road transport
Tourism service distribution systems and practitioners
Digital tourism business operations
The benefits of using social media
Materials
To be announced during the study period.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija ymmärtää kiitettävästi matkustajakuljetusten merkityksen matkailun klusterissa. Hän hahmottaa syvällisesti kuljetuspalveluiden tarpeellisuuden matkailupalveluiden saatavuuden kannalta. Opiskelija perehtyy kiitettävästi matkailualan kannalta keskeisiin myynti- ja varauspalveluihin. Hän ymmärtää kiitettävästi sähköisen liiketoiminnen periaatteet ja sen merkityksen matkailussa.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija ymmärtää hyvin matkustajakuljetusten merkityksen matkailun klusterissa. Hän hahmottaa hyvin kuljetuspalveluiden tarpeellisuuden matkailupalveluiden saatavuuden kannalta. Opiskelija perehtyy hyvin matkailualan kannalta keskeisiin myynti- ja varauspalveluihin. Hän ymmärtää hyvin sähköisen liiketoiminnen periaatteet ja sen merkityksen matkailussa.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija ymmärtää matkustajakuljetusten merkityksen matkailun klusterissa. Hän hahmottaa tyydyttävästi kuljetuspalveluiden tarpeellisuuden matkailupalveluiden saatavuuden kannalta. Opiskelija perehtyy tyydyttävästi matkailualan kannalta keskeisiin myynti- ja varauspalveluihin. Hän ymmärtää sähköisen liiketoiminnen periaatteet ja sen merkityksen matkailussa.
Enrollment
02.07.2025 - 31.07.2025
Timing
01.08.2025 - 26.10.2025
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
Business
Teaching languages
- Finnish
Degree programmes
- Bachelor’s Degree in Tourism
Teachers
- Mika Pietarinen
Groups
-
AMA24SAMA24S
Objective
The students will have an in depth understanding of the importance of passenger transport in the
tourism cluster, also from the perspective of tourism service accessibility. They will gain proficiency
in key sales and reservation services currently used in the tourism industry, including the principles
of digital business operations.
Content
The significance of transport in terms of accessibility
Forms of transport: airplane, boat, train, road transport
Tourism service distribution systems and practitioners
Digital tourism business operations
The benefits of using social media
Materials
To be announced during the study period.
Evaluation scale
0 - 5
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija ymmärtää kiitettävästi matkustajakuljetusten merkityksen matkailun klusterissa. Hän hahmottaa syvällisesti kuljetuspalveluiden tarpeellisuuden matkailupalveluiden saatavuuden kannalta. Opiskelija perehtyy kiitettävästi matkailualan kannalta keskeisiin myynti- ja varauspalveluihin. Hän ymmärtää kiitettävästi sähköisen liiketoiminnen periaatteet ja sen merkityksen matkailussa.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija ymmärtää hyvin matkustajakuljetusten merkityksen matkailun klusterissa. Hän hahmottaa hyvin kuljetuspalveluiden tarpeellisuuden matkailupalveluiden saatavuuden kannalta. Opiskelija perehtyy hyvin matkailualan kannalta keskeisiin myynti- ja varauspalveluihin. Hän ymmärtää hyvin sähköisen liiketoiminnen periaatteet ja sen merkityksen matkailussa.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija ymmärtää matkustajakuljetusten merkityksen matkailun klusterissa. Hän hahmottaa tyydyttävästi kuljetuspalveluiden tarpeellisuuden matkailupalveluiden saatavuuden kannalta. Opiskelija perehtyy tyydyttävästi matkailualan kannalta keskeisiin myynti- ja varauspalveluihin. Hän ymmärtää sähköisen liiketoiminnen periaatteet ja sen merkityksen matkailussa.
Enrollment
19.08.2024 - 22.09.2024
Timing
01.08.2024 - 27.10.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
Business
Teaching languages
- Finnish
Degree programmes
- Bachelor’s Degree in Tourism
Teachers
- Mika Pietarinen
Groups
-
AMA23SAMA23S
Objective
The students will have an in depth understanding of the importance of passenger transport in the
tourism cluster, also from the perspective of tourism service accessibility. They will gain proficiency
in key sales and reservation services currently used in the tourism industry, including the principles
of digital business operations.
Content
The significance of transport in terms of accessibility
Forms of transport: airplane, boat, train, road transport
Tourism service distribution systems and practitioners
Digital tourism business operations
The benefits of using social media
Materials
Ilmoitetaan opintojaksolla.
Evaluation scale
0 - 5
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija ymmärtää kiitettävästi matkustajakuljetusten merkityksen matkailun klusterissa. Hän hahmottaa syvällisesti kuljetuspalveluiden tarpeellisuuden matkailupalveluiden saatavuuden kannalta. Opiskelija perehtyy kiitettävästi matkailualan kannalta keskeisiin myynti- ja varauspalveluihin. Hän ymmärtää kiitettävästi sähköisen liiketoiminnen periaatteet ja sen merkityksen matkailussa.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija ymmärtää hyvin matkustajakuljetusten merkityksen matkailun klusterissa. Hän hahmottaa hyvin kuljetuspalveluiden tarpeellisuuden matkailupalveluiden saatavuuden kannalta. Opiskelija perehtyy hyvin matkailualan kannalta keskeisiin myynti- ja varauspalveluihin. Hän ymmärtää hyvin sähköisen liiketoiminnen periaatteet ja sen merkityksen matkailussa.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija ymmärtää matkustajakuljetusten merkityksen matkailun klusterissa. Hän hahmottaa tyydyttävästi kuljetuspalveluiden tarpeellisuuden matkailupalveluiden saatavuuden kannalta. Opiskelija perehtyy tyydyttävästi matkailualan kannalta keskeisiin myynti- ja varauspalveluihin. Hän ymmärtää sähköisen liiketoiminnen periaatteet ja sen merkityksen matkailussa.
Enrollment
01.08.2023 - 30.09.2023
Timing
01.08.2023 - 29.10.2023
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
Business
Teaching languages
- Finnish
Degree programmes
- Bachelor’s Degree in Tourism
Teachers
- Katja-Mari Kärkkäinen
- Mika Pietarinen
Groups
-
AMA22SAMA22S
Objective
The students will have an in depth understanding of the importance of passenger transport in the
tourism cluster, also from the perspective of tourism service accessibility. They will gain proficiency
in key sales and reservation services currently used in the tourism industry, including the principles
of digital business operations.
Content
The significance of transport in terms of accessibility
Forms of transport: airplane, boat, train, road transport
Tourism service distribution systems and practitioners
Digital tourism business operations
The benefits of using social media
Evaluation scale
0 - 5
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija ymmärtää kiitettävästi matkustajakuljetusten merkityksen matkailun klusterissa. Hän hahmottaa syvällisesti kuljetuspalveluiden tarpeellisuuden matkailupalveluiden saatavuuden kannalta. Opiskelija perehtyy kiitettävästi matkailualan kannalta keskeisiin myynti- ja varauspalveluihin. Hän ymmärtää kiitettävästi sähköisen liiketoiminnen periaatteet ja sen merkityksen matkailussa.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija ymmärtää hyvin matkustajakuljetusten merkityksen matkailun klusterissa. Hän hahmottaa hyvin kuljetuspalveluiden tarpeellisuuden matkailupalveluiden saatavuuden kannalta. Opiskelija perehtyy hyvin matkailualan kannalta keskeisiin myynti- ja varauspalveluihin. Hän ymmärtää hyvin sähköisen liiketoiminnen periaatteet ja sen merkityksen matkailussa.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija ymmärtää matkustajakuljetusten merkityksen matkailun klusterissa. Hän hahmottaa tyydyttävästi kuljetuspalveluiden tarpeellisuuden matkailupalveluiden saatavuuden kannalta. Opiskelija perehtyy tyydyttävästi matkailualan kannalta keskeisiin myynti- ja varauspalveluihin. Hän ymmärtää sähköisen liiketoiminnen periaatteet ja sen merkityksen matkailussa.
Enrollment
02.07.2022 - 31.12.2022
Timing
01.08.2022 - 30.10.2022
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
Business
Teaching languages
- Finnish
Degree programmes
- Bachelor’s Degree in Tourism
Teachers
- Katja-Mari Kärkkäinen
- Mika Pietarinen
Groups
-
AMA21SAMA21S
Objective
The students will have an in depth understanding of the importance of passenger transport in the
tourism cluster, also from the perspective of tourism service accessibility. They will gain proficiency
in key sales and reservation services currently used in the tourism industry, including the principles
of digital business operations.
Content
The significance of transport in terms of accessibility
Forms of transport: airplane, boat, train, road transport
Tourism service distribution systems and practitioners
Digital tourism business operations
The benefits of using social media
Evaluation scale
0 - 5
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija ymmärtää kiitettävästi matkustajakuljetusten merkityksen matkailun klusterissa. Hän hahmottaa syvällisesti kuljetuspalveluiden tarpeellisuuden matkailupalveluiden saatavuuden kannalta. Opiskelija perehtyy kiitettävästi matkailualan kannalta keskeisiin myynti- ja varauspalveluihin. Hän ymmärtää kiitettävästi sähköisen liiketoiminnen periaatteet ja sen merkityksen matkailussa.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija ymmärtää hyvin matkustajakuljetusten merkityksen matkailun klusterissa. Hän hahmottaa hyvin kuljetuspalveluiden tarpeellisuuden matkailupalveluiden saatavuuden kannalta. Opiskelija perehtyy hyvin matkailualan kannalta keskeisiin myynti- ja varauspalveluihin. Hän ymmärtää hyvin sähköisen liiketoiminnen periaatteet ja sen merkityksen matkailussa.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija ymmärtää matkustajakuljetusten merkityksen matkailun klusterissa. Hän hahmottaa tyydyttävästi kuljetuspalveluiden tarpeellisuuden matkailupalveluiden saatavuuden kannalta. Opiskelija perehtyy tyydyttävästi matkailualan kannalta keskeisiin myynti- ja varauspalveluihin. Hän ymmärtää sähköisen liiketoiminnen periaatteet ja sen merkityksen matkailussa.