Sosiaalinen media markkinointiympäristönäLaajuus (3 op)
Tunnus: KLVY119
Laajuus
3 op
Osaamistavoitteet
Opintojakson jälkeen opiskelija tuntee sosiaalisen median käytön perusteet. Opiskelija osaa soveltaa Internetiä markkinoinnin toimintaympäristönä ja tuntee sosiaalisen median keinot ja kanavat osana markkinointipäätöksiä. Opiskelija osaa hyödyntää sosiaalista mediaa osana tehokasta markkinointi- ja viestintästrategiaa.
Sisältö
Sosiaalisen median kenttä
Internet markkinoinnin toimintaympäristönä
Sosiaalisen median keinot ja kanavat
Sosiaalisen median rooli organisaation markkinointi- ja viestintäpäätöksissä
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa itsenäisesti käyttää ja soveltaa sosiaalisen median peruskanavia ja -käsitteitä. Valintojen perustelu ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa oma-aloitteisesti valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri tilanteissa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa käyttää ja soveltaa sosiaalisen median peruskanavia ja -käsitteitä. Valintojen perustelu ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri tilanteissa.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa osittain käyttää ja soveltaa sosiaalisen median peruskanavia ja ymmärtää alan peruskäsitteet.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä ohjatusti soveltaa niitä eri tilanteissa.
Ilmoittautumisaika
01.01.2023 - 31.12.2023
Ajoitus
01.01.2023 - 31.12.2023
Opintopistemäärä
3 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
- Suomi
Opettaja
- Elina Jääskeläinen
Ryhmät
-
VAPVAL2023VAPVAL2023
Tavoitteet
Opintojakson jälkeen opiskelija tuntee sosiaalisen median käytön perusteet. Opiskelija osaa soveltaa Internetiä markkinoinnin toimintaympäristönä ja tuntee sosiaalisen median keinot ja kanavat osana markkinointipäätöksiä. Opiskelija osaa hyödyntää sosiaalista mediaa osana tehokasta markkinointi- ja viestintästrategiaa.
Sisältö
Sosiaalisen median kenttä
Internet markkinoinnin toimintaympäristönä
Sosiaalisen median keinot ja kanavat
Sosiaalisen median rooli organisaation markkinointi- ja viestintäpäätöksissä
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa itsenäisesti käyttää ja soveltaa sosiaalisen median peruskanavia ja -käsitteitä. Valintojen perustelu ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa oma-aloitteisesti valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri tilanteissa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa käyttää ja soveltaa sosiaalisen median peruskanavia ja -käsitteitä. Valintojen perustelu ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri tilanteissa.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa osittain käyttää ja soveltaa sosiaalisen median peruskanavia ja ymmärtää alan peruskäsitteet.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä ohjatusti soveltaa niitä eri tilanteissa.
Esitietovaatimukset
Perusopinnot
Ilmoittautumisaika
14.02.2022 - 31.12.2022
Ajoitus
01.01.2022 - 31.12.2022
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
- Suomi
Opettaja
- Elina Jääskeläinen
Ryhmät
-
VAPVAL2022VAPVAL2022
Tavoitteet
Opintojakson jälkeen opiskelija tuntee sosiaalisen median käytön perusteet. Opiskelija osaa soveltaa Internetiä markkinoinnin toimintaympäristönä ja tuntee sosiaalisen median keinot ja kanavat osana markkinointipäätöksiä. Opiskelija osaa hyödyntää sosiaalista mediaa osana tehokasta markkinointi- ja viestintästrategiaa.
Sisältö
Sosiaalisen median kenttä
Internet markkinoinnin toimintaympäristönä
Sosiaalisen median keinot ja kanavat
Sosiaalisen median rooli organisaation markkinointi- ja viestintäpäätöksissä
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa itsenäisesti käyttää ja soveltaa sosiaalisen median peruskanavia ja -käsitteitä. Valintojen perustelu ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa oma-aloitteisesti valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri tilanteissa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa käyttää ja soveltaa sosiaalisen median peruskanavia ja -käsitteitä. Valintojen perustelu ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri tilanteissa.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa osittain käyttää ja soveltaa sosiaalisen median peruskanavia ja ymmärtää alan peruskäsitteet.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä ohjatusti soveltaa niitä eri tilanteissa.
Esitietovaatimukset
Perusopinnot