TIETO- JA VIESTINTÄTEKNIIKAN KOULUTUS PELITEKNOLOGIA 2024: TTV24SP
Tunnus: TTV24SP
Kuvaus
Insinöörikoulutukset johtavat tekniikan ammattikorkeakoulututkintoon, josta käytetään insinöörin (AMK) nimikettä. Opintojen laajuus on 240 opintopistettä. Opinnot kestävät noin 4 vuotta.
Tieto- ja viestintätekniikan insinöörikoulutuksen suuntautumisena ovat peliteknologia ja älykkäät järjestelmät. Opiskelijat suuntautuvat ensimmäisen vuoden yhteisten opintojen jälkeen soveltuvuuden, taitojen ja opintomenestyksen perusteella. Opintoihin sisältyy 30 opintopisteen laajuinen harjoittelu, joka suoritetaan opiskeltavaan alaan liittyvissä tehtävissä yrityksissä tai yhteisöissä.
PELITEKNOLOGIA
Peliteknologian opinnoissa erikoistutaan ohjelmistosuunnitteluun ja opintojen pääpaino on pelimoottoreiden ja sulautettujen järjestelmien ohjelmoinnissa. Opiskelu on suurelta osin projektimuotoista. Projektiopinnoissa tehdään työelämälähtöisiä tai oman kiinnostuksen mukaisia peliprojekteja.
Lisätiedot
Peliteknologian koulutuksesta valmistuu ohjelmistoalan asiantuntijoita, jotka osaavat soveltaa osaamistaan pelialan lisäksi monilla muillakin teollisuuden aloilla. Opiskelijat saavat koulutuksessa valmiudet alan asiantuntijatehtäviin sekä yrittäjyyteen.
Valitse opintojen ajoitus-, rakenne- tai jäsentelynäkymä
Näytä opintojen ajoitukset lukuvuosittain, lukukausittain tai periodeittain
Tunnus | Opinnon nimi | Laajuus (op) | 2024-2025 | 2025-2026 | 2026-2027 | 2027-2028 | Syksy 2024 | Kevät 2025 | Syksy 2025 | Kevät 2026 | Syksy 2026 | Kevät 2027 | Syksy 2027 | Kevät 2028 | 1. / 2024 | 2. / 2024 | 3. / 2025 | 4. / 2025 | 1. / 2025 | 2. / 2025 | 3. / 2026 | 4. / 2026 | 1. / 2026 | 2. / 2026 | 3. / 2027 | 4. / 2027 | 1. / 2027 | 2. / 2027 | 3. / 2028 | 4. / 2028 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
TTV24SP-1018 |
VIESTINTÄTAIDOT
(Valitaan kaikki ) |
15 | ||||||||||||||||||||||||||||
TTPV018 | Tekniikan viestintä | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TTPV016 | IKT-Svenska | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00BT25 | Intercultural Communication | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00CC87 | Technical English | 4 | 4 | 4 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||||||||
TT00CE34 | Opinnäytetyön menetelmäopinnot ja kirjoittaminen | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||||
TTV24SP-1019 |
MATEMAATTIS-LUONNONTIETEELLISET OPINNOT
(Valitaan kaikki ) |
16 | ||||||||||||||||||||||||||||
TTV24SP-1020 |
MATEMATIIKKA
(Valitaan kaikki ) |
10 | ||||||||||||||||||||||||||||
TTPM007 | Algebra | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TTPM008 | Geometria | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00BS42 | Differentiaali- ja integraalilaskenta | 4 | 4 | 4 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||||||||
TTV24SP-1021 |
FYSIIKKA
(Valitaan kaikki ) |
6 | ||||||||||||||||||||||||||||
TTPF006 | Fysiikka 1 | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00BM00 | Fysiikka 2 | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TTV24SP-1022 |
OHJELMOINTI
(Valitaan kaikki ) |
9 | ||||||||||||||||||||||||||||
TTAO006 | Ohjelmoinnin perusteet | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||||||||||||||||||||||
TTAO007 | Olio-ohjelmoinnin perusteet | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||||||||||||||||||||||
TTAE007 | Ohjelmistokehitysprosessi, versionhallinta ja testaus | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TTV24SP-1023 |
ÄLYKÄS TEKNOLOGIA
(Valitaan kaikki ) |
32 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00BL28 | Teknologiapaja 1 | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00BM02 | Digitaalitekniikka | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00BB42 | Digitaalitekniikka laboraatiot | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||||
TT00BM03 | Projektiopinnot 1 | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00BM04 | Mikrokontrolleritekniikka | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00BB45 | Analogiaelektroniikan perusteet | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||||
TT00BB46 | C++ ohjelmointi | 4 | 4 | 4 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||||||||
YY00BD89 | Liiketoimintaosaamisen perusteet | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00CE20 | Järjestelmä- ja käyttöliittymäsuunnittelu | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TTV24SP-1024 |
PELITEKNOLOGIAN PERUSOSAAMINEN
(Valitaan kaikki ) |
29 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00BT69 | C++ ohjelmointi 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||||
TTAE009 | Pelituotannon perusteet | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||||||||||||||||||||||
TT00BE12 | Pelikulttuuri | 3 | 1.5 | 1.5 | 0.8 | 0.8 | 0.8 | 0.8 | 0.4 | 0.4 | 0.4 | 0.4 | 0.4 | 0.4 | 0.4 | 0.4 | ||||||||||||||
TTAE008 | Johdanto pelimoottoriohjelmointiin | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||||||||||||||||||||||
TTAN011 | Grafiikkamoottorin ohjelmointi | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||||||||||||||||||||||
TTAN013 | Mobiilipelien ohjelmointi / Programming Mobile Games | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TTAN014 | Tietorakenteet ja algoritmit | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||||||||||||||||||||||
TT00BB52 | Tietokantojen perusteet ja tietokantaohjelmointi | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00CG43 | Peliteknologian projekti 1 | 6 | 6 | 6 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||||||||
TTV24SP-1025 |
PELITEKNOLOGIAN ASIANTUNTIJUUS
(Valitaan kaikki ) |
27 | ||||||||||||||||||||||||||||
TTAN012 | Reaaliaikagrafiikan ohjelmointi | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TTAP013 | Peliohjelmointi | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TTAP012 | Pelien tekoäly | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00CE21 | Matematiikkaa ja fysiikkaa peliohjelmoijille | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00CE22 | Matematiikan ja fysiikan soveltaminen pelimoottoreissa | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00CG44 | Peliteknologian projekti 2 | 10 | 10 | 10 | 5 | 5 | ||||||||||||||||||||||||
TTV24SP-1026 |
PELITEKNOLOGIAN SOVELTAMINEN
(Valitaan kaikki ) |
37 | ||||||||||||||||||||||||||||
TTVG002 | Hyötypelien tekniikat ja sovellukset | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||||||||||||||||||||||
TTAW004 | Verkkopelien ohjelmointi | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00CE23 | Qt-käyttöliittymäohjelmointi | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00CE24 | Simulaattoritekniikat ja -sovellukset | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00CE26 | Python-ohjelmointi | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00CE27 | Koneoppimisen perusteet | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00CE33 | Uudet teknologiat ja älykkäät ratkaisut | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00CE35 | Linux-ohjelmointi | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00CG45 | Peliteknologian projekti 3 | 6 | 6 | 6 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||||||||
TT00CG46 | Peliteknologian projekti 4 | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | ||||||||||||||||||||||||
TTV24SP-1027 |
VAIHTOEHTOISET AMMATTIOPINNOT
(Valitaan yksi ) |
15 | ||||||||||||||||||||||||||||
TTV24SP-1028 |
PELITEKNOLOGIAN SYVENTÄVÄT OPINNOT
(Valitaan kaikki ) |
15 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00CB38 | Peliteknologia I | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00CB39 | Peliteknologia II | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00CB40 | Peliteknologia III | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | ||||||||||||||||||||||||
TTV24SP-1029 |
ÄLYKKÄÄT JÄRJESTELMÄT
(Valitaan kaikki ) |
15 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00BZ68 | Embedded Python Programming - H2C | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00BW60 | Web-sovelluskehitys | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00CB44 | Linux OS | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||
TTV24SP-1030 |
TEKOÄLY JA DATA-ANALYTIIKKA
(Valitaan kaikki ) |
15 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00BR26 | Syventävä verkkokurssi 1 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00BR27 | Syventävä verkkokurssi 2 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00BR28 | Syventävä verkkokurssi 3 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00BR29 | Syventävä verkkokurssi 4 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00BS18 | Syventävä verkkokurssi 5 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||
TTV24SP-1031 |
INTERNATIONAL GAME TECHNOLOGY STUDIES
(Valitaan kaikki ) |
15 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00BD83 | International Game Development Studies 1 | 15 | ||||||||||||||||||||||||||||
TTV24SP-1032 |
VAPAASTI VALITTAVAT OPINNOT
(Valitaan opintopisteitä: 15) |
15 | ||||||||||||||||||||||||||||
KTVP011 | Game Design I | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||
KTVP014 | Game Design II | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||
KTVP012 | Level Design | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00BF58 | Game Design Research and Workshop | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||
KTVP024 | Analyyttinen pelisuunnittelu | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00BW54 | ICT-kesäprojekti I | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00BW56 | ICT-kesäprojekti II | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00BW57 | ICT-kesäprojekti III | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||
TYW137 | Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen I | 10 | ||||||||||||||||||||||||||||
KTWT228 | Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen | 15 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00CD96 | Johdatus supertietokoneisiin | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||
LT00BS01 | Tekoälyn (AI) perusteet | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||
ED00CH69 | Office kunnolla vauhtiin | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TTV24SP-1033 |
HARJOITTELU
(Valitaan kaikki ) |
30 | ||||||||||||||||||||||||||||
TTHH001 | Harjoittelu | 30 | 30 | 30 | 15 | 15 | ||||||||||||||||||||||||
TTV24SP-1034 |
OPINNÄYTETYÖ
(Valitaan kaikki ) |
15 | ||||||||||||||||||||||||||||
TTOO001 | Opinnäytetyö | 15 | 15 | 15 | 7.5 | 7.5 | ||||||||||||||||||||||||
Yhteensä | 240 | 65 | 59.5 | 58.5 | 45 | 33 | 32 | 28.8 | 30.8 | 29.8 | 28.8 | 30 | 15 | 16.5 | 16.5 | 16 | 16 | 17.4 | 11.4 | 15.4 | 15.4 | 16.4 | 13.4 | 14.4 | 14.4 | 15 | 15 | 7.5 | 7.5 |
Lukukausi- ja lukuvuosikohtaiset opintopistekertymät vaihtelevat valinnaisten ja vapaasti valittavien opintojen ajoituksesta johtuen.
TTV17SP_2017_kompetenssit
2022_KAMK_Yhteiset Kompetenssit
Suositus ammattikorkeakoulujen yhteisistä kompetensseista ja niiden soveltamisesta.
1.Oppimaan oppiminen
Valmistuva opiskelija tunnistaa osaamisensa ja oppimistapojensa vahvuuksia ja kehityskohteita sekä hyödyntää oppimisessaan yhteisöllisyyden ja digitalisaation mahdollisuuksia. |
Ei liitettyjä opintojaksoja |
2.Työelämässä toimiminen
Valmistuva opiskelija omaa monipuoliset työelämävalmiudet ja osaa toimia alansa työyhteisöissä |
Ei liitettyjä opintojaksoja |
3.Eettisyys
Valmistuva opiskelija toimii ammattialan eettisten periaatteiden ja arvojen mukaisesti huomioiden tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden periaatteet. |
Ei liitettyjä opintojaksoja |
4.Kestävä kehitys
Valmistuva opiskelija tuntee kestävän kehityksen periaatteet, edistää niiden toteutumista sekä toimii vastuullisesti ammattilaisena ja yhteiskunnan jäsenenä. |
Ei liitettyjä opintojaksoja |
5.Kansainvälisyys ja monikulttuurisuus
Valmistuva opiskelija osaa toimia monikulttuurisissa ja kansainvälisissä toimintaympäristöissä ja verkostoissa. |
Ei liitettyjä opintojaksoja |
6.Ennakoiva kehittäminen
Valmistuva opiskelija osaa kehittää oman alan tulevaisuutta ennakoivia ratkaisuja soveltaen olemassa olevaa tietoa sekä tutkimus-ja kehittämismenetelmiä. |
Ei liitettyjä opintojaksoja |
Luokittelemattomat |
Tekniikan viestintä |
IKT-Svenska |
Intercultural Communication |
Technical English |
Opinnäytetyön menetelmäopinnot ja kirjoittaminen |
Algebra |
Geometria |
Differentiaali- ja integraalilaskenta |
Fysiikka 1 |
Fysiikka 2 |
Ohjelmoinnin perusteet |
Olio-ohjelmoinnin perusteet |
Ohjelmistokehitysprosessi, versionhallinta ja testaus |
Teknologiapaja 1 |
Digitaalitekniikka |
Digitaalitekniikka laboraatiot |
Projektiopinnot 1 |
Mikrokontrolleritekniikka |
Analogiaelektroniikan perusteet |
C++ ohjelmointi |
Liiketoimintaosaamisen perusteet |
Järjestelmä- ja käyttöliittymäsuunnittelu |
C++ ohjelmointi 2 |
Pelituotannon perusteet |
Pelikulttuuri |
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin |
Grafiikkamoottorin ohjelmointi |
Mobiilipelien ohjelmointi / Programming Mobile Games |
Tietorakenteet ja algoritmit |
Tietokantojen perusteet ja tietokantaohjelmointi |
Peliteknologian projekti 1 |
Reaaliaikagrafiikan ohjelmointi |
Peliohjelmointi |
Pelien tekoäly |
Matematiikkaa ja fysiikkaa peliohjelmoijille |
Matematiikan ja fysiikan soveltaminen pelimoottoreissa |
Peliteknologian projekti 2 |
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset |
Verkkopelien ohjelmointi |
Qt-käyttöliittymäohjelmointi |
Simulaattoritekniikat ja -sovellukset |
Python-ohjelmointi |
Koneoppimisen perusteet |
Uudet teknologiat ja älykkäät ratkaisut |
Linux-ohjelmointi |
Peliteknologian projekti 3 |
Peliteknologian projekti 4 |
Peliteknologia I |
Peliteknologia II |
Peliteknologia III |
Embedded Python Programming - H2C |
Web-sovelluskehitys |
Linux OS |
Syventävä verkkokurssi 1 |
Syventävä verkkokurssi 2 |
Syventävä verkkokurssi 3 |
Syventävä verkkokurssi 4 |
Syventävä verkkokurssi 5 |
International Game Development Studies 1 |
Game Design I |
Game Design II |
Level Design |
Game Design Research and Workshop |
Analyyttinen pelisuunnittelu |
ICT-kesäprojekti I |
ICT-kesäprojekti II |
ICT-kesäprojekti III |
Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen I |
Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen |
Johdatus supertietokoneisiin |
Tekoälyn (AI) perusteet |
Office kunnolla vauhtiin |
Harjoittelu |
Opinnäytetyö |
Tunnus | Opinnon nimi | Laajuus (op) |
---|---|---|
TTV24SP-1018 |
VIESTINTÄTAIDOT
(Valitaan kaikki) |
15 |
TTPV018 | Tekniikan viestintä | 3 |
TTPV016 | IKT-Svenska | 3 |
TT00BT25 | Intercultural Communication | 3 |
TT00CC87 | Technical English | 4 |
TT00CE34 | Opinnäytetyön menetelmäopinnot ja kirjoittaminen | 2 |
TTV24SP-1019 |
MATEMAATTIS-LUONNONTIETEELLISET OPINNOT
(Valitaan kaikki) |
16 |
TTV24SP-1020 |
MATEMATIIKKA
(Valitaan kaikki) |
10 |
TTPM007 | Algebra | 3 |
TTPM008 | Geometria | 3 |
TT00BS42 | Differentiaali- ja integraalilaskenta | 4 |
TTV24SP-1021 |
FYSIIKKA
(Valitaan kaikki) |
6 |
TTPF006 | Fysiikka 1 | 3 |
TT00BM00 | Fysiikka 2 | 3 |
TTV24SP-1022 |
OHJELMOINTI
(Valitaan kaikki) |
9 |
TTAO006 | Ohjelmoinnin perusteet | 3 |
TTAO007 | Olio-ohjelmoinnin perusteet | 3 |
TTAE007 | Ohjelmistokehitysprosessi, versionhallinta ja testaus | 3 |
TTV24SP-1023 |
ÄLYKÄS TEKNOLOGIA
(Valitaan kaikki) |
32 |
TT00BL28 | Teknologiapaja 1 | 5 |
TT00BM02 | Digitaalitekniikka | 3 |
TT00BB42 | Digitaalitekniikka laboraatiot | 2 |
TT00BM03 | Projektiopinnot 1 | 5 |
TT00BM04 | Mikrokontrolleritekniikka | 5 |
TT00BB45 | Analogiaelektroniikan perusteet | 2 |
TT00BB46 | C++ ohjelmointi | 4 |
YY00BD89 | Liiketoimintaosaamisen perusteet | 3 |
TT00CE20 | Järjestelmä- ja käyttöliittymäsuunnittelu | 3 |
TTV24SP-1024 |
PELITEKNOLOGIAN PERUSOSAAMINEN
(Valitaan kaikki) |
29 |
TT00BT69 | C++ ohjelmointi 2 | 2 |
TTAE009 | Pelituotannon perusteet | 3 |
TT00BE12 | Pelikulttuuri | 3 |
TTAE008 | Johdanto pelimoottoriohjelmointiin | 3 |
TTAN011 | Grafiikkamoottorin ohjelmointi | 3 |
TTAN013 | Mobiilipelien ohjelmointi / Programming Mobile Games | 3 |
TTAN014 | Tietorakenteet ja algoritmit | 3 |
TT00BB52 | Tietokantojen perusteet ja tietokantaohjelmointi | 3 |
TT00CG43 | Peliteknologian projekti 1 | 6 |
TTV24SP-1025 |
PELITEKNOLOGIAN ASIANTUNTIJUUS
(Valitaan kaikki) |
27 |
TTAN012 | Reaaliaikagrafiikan ohjelmointi | 3 |
TTAP013 | Peliohjelmointi | 3 |
TTAP012 | Pelien tekoäly | 3 |
TT00CE21 | Matematiikkaa ja fysiikkaa peliohjelmoijille | 5 |
TT00CE22 | Matematiikan ja fysiikan soveltaminen pelimoottoreissa | 3 |
TT00CG44 | Peliteknologian projekti 2 | 10 |
TTV24SP-1026 |
PELITEKNOLOGIAN SOVELTAMINEN
(Valitaan kaikki) |
37 |
TTVG002 | Hyötypelien tekniikat ja sovellukset | 3 |
TTAW004 | Verkkopelien ohjelmointi | 3 |
TT00CE23 | Qt-käyttöliittymäohjelmointi | 3 |
TT00CE24 | Simulaattoritekniikat ja -sovellukset | 5 |
TT00CE26 | Python-ohjelmointi | 3 |
TT00CE27 | Koneoppimisen perusteet | 3 |
TT00CE33 | Uudet teknologiat ja älykkäät ratkaisut | 3 |
TT00CE35 | Linux-ohjelmointi | 3 |
TT00CG45 | Peliteknologian projekti 3 | 6 |
TT00CG46 | Peliteknologian projekti 4 | 5 |
TTV24SP-1027 |
VAIHTOEHTOISET AMMATTIOPINNOT
(Valitaan yksi) |
15 |
TTV24SP-1028 |
PELITEKNOLOGIAN SYVENTÄVÄT OPINNOT
(Valitaan kaikki) |
15 |
TT00CB38 | Peliteknologia I | 5 |
TT00CB39 | Peliteknologia II | 5 |
TT00CB40 | Peliteknologia III | 5 |
TTV24SP-1029 |
ÄLYKKÄÄT JÄRJESTELMÄT
(Valitaan kaikki) |
15 |
TT00BZ68 | Embedded Python Programming - H2C | 5 |
TT00BW60 | Web-sovelluskehitys | 5 |
TT00CB44 | Linux OS | 5 |
TTV24SP-1030 |
TEKOÄLY JA DATA-ANALYTIIKKA
(Valitaan kaikki) |
15 |
TT00BR26 | Syventävä verkkokurssi 1 | 3 |
TT00BR27 | Syventävä verkkokurssi 2 | 3 |
TT00BR28 | Syventävä verkkokurssi 3 | 3 |
TT00BR29 | Syventävä verkkokurssi 4 | 3 |
TT00BS18 | Syventävä verkkokurssi 5 | 3 |
TTV24SP-1031 |
INTERNATIONAL GAME TECHNOLOGY STUDIES
(Valitaan kaikki) |
15 |
TT00BD83 | International Game Development Studies 1 | 15 |
TTV24SP-1032 |
VAPAASTI VALITTAVAT OPINNOT
(Valitaan opintopisteitä: 15) |
15 |
KTVP011 | Game Design I | 3 |
KTVP014 | Game Design II | 3 |
KTVP012 | Level Design | 3 |
TT00BF58 | Game Design Research and Workshop | 3 |
KTVP024 | Analyyttinen pelisuunnittelu | 3 |
TT00BW54 | ICT-kesäprojekti I | 5 |
TT00BW56 | ICT-kesäprojekti II | 5 |
TT00BW57 | ICT-kesäprojekti III | 5 |
TYW137 | Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen I | 10 |
KTWT228 | Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen | 15 |
TT00CD96 | Johdatus supertietokoneisiin | 1 |
LT00BS01 | Tekoälyn (AI) perusteet | 2 |
ED00CH69 | Office kunnolla vauhtiin | 3 |
TTV24SP-1033 |
HARJOITTELU
(Valitaan kaikki) |
30 |
TTHH001 | Harjoittelu | 30 |
TTV24SP-1034 |
OPINNÄYTETYÖ
(Valitaan kaikki) |
15 |
TTOO001 | Opinnäytetyö | 15 |