Siirry suoraan sisältöön

PelikulttuuriLaajuus (3 op)

Tunnus: TT00BE12

Laajuus

3 op

Osaamistavoitteet

Kurssi syventää opiskelijan ymmärrystä pelialan toimintatavoista ja kulttuurista. Opiskelija osaa toimia aktiivisesti erilaisissa pelialan tapahtumissa ja pelijameissa. Opiskelija syventää ajankohtaista osaamistaan seminaarien tai konferenssien kautta.

Sisältö

Osallistuminen pelialan tapahtumiin/konferensseihin/seminaareihin Suomessa ja kansainvälisesti
Osallistuminen pelijameihin tai hackathoniin
Toimeksiannot
Yritysvierailut/-luennot

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on osallistunut pelialan tapahtumiin/konferensseihin/seminaareihin ja pelijameihin tai toiminut aktiivisesti toimeksiannoissa vähintään 81 tunnin ajan. Opiskelija on todentanut osallistumisensa ja toimittanut vaaditun dokumentaation riittävässä laajuudessa.

Lisätiedot

Opintojaksoa voi suorittaa koko opintojen ajan.
OPINTOJAKSON SUORITUSOHJEET tarkennetaan Johdatus tietojenkäsittelyn opintoihin - kurssin aikana.

fi
Ilmoittautumisaika

02.07.2025 - 31.07.2025

Ajoitus

01.08.2025 - 31.12.2025

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettaja
  • Janne Remes
Ryhmät
  • TTV24SP
    TTV24SP

Tavoitteet

Kurssi syventää opiskelijan ymmärrystä pelialan toimintatavoista ja kulttuurista. Opiskelija osaa toimia aktiivisesti erilaisissa pelialan tapahtumissa ja pelijameissa. Opiskelija syventää ajankohtaista osaamistaan seminaarien tai konferenssien kautta.

Sisältö

Osallistuminen pelialan tapahtumiin/konferensseihin/seminaareihin Suomessa ja kansainvälisesti
Osallistuminen pelijameihin tai hackathoniin
Toimeksiannot
Yritysvierailut/-luennot

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on osallistunut pelialan tapahtumiin/konferensseihin/seminaareihin ja pelijameihin tai toiminut aktiivisesti toimeksiannoissa vähintään 81 tunnin ajan. Opiskelija on todentanut osallistumisensa ja toimittanut vaaditun dokumentaation riittävässä laajuudessa.

Lisätiedot

Opintojaksoa voi suorittaa koko opintojen ajan.
OPINTOJAKSON SUORITUSOHJEET tarkennetaan Johdatus tietojenkäsittelyn opintoihin - kurssin aikana.

fi
Ilmoittautumisaika

30.12.2024 - 26.01.2025

Ajoitus

01.01.2025 - 31.07.2025

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Janne Remes
Ryhmät
  • TTK22SP
    TTK22SP

Tavoitteet

Kurssi syventää opiskelijan ymmärrystä pelialan toimintatavoista ja kulttuurista. Opiskelija osaa toimia aktiivisesti erilaisissa pelialan tapahtumissa ja pelijameissa. Opiskelija syventää ajankohtaista osaamistaan seminaarien tai konferenssien kautta.

Sisältö

Osallistuminen pelialan tapahtumiin/konferensseihin/seminaareihin Suomessa ja kansainvälisesti
Osallistuminen pelijameihin tai hackathoniin
Toimeksiannot
Yritysvierailut/-luennot

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on osallistunut pelialan tapahtumiin/konferensseihin/seminaareihin ja pelijameihin tai toiminut aktiivisesti toimeksiannoissa vähintään 81 tunnin ajan. Opiskelija on todentanut osallistumisensa ja toimittanut vaaditun dokumentaation riittävässä laajuudessa.

Lisätiedot

Opintojaksoa voi suorittaa koko opintojen ajan.
OPINTOJAKSON SUORITUSOHJEET tarkennetaan Johdatus tietojenkäsittelyn opintoihin - kurssin aikana.

fi
Ilmoittautumisaika

19.08.2024 - 22.09.2024

Ajoitus

01.08.2024 - 31.12.2024

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettaja
  • Janne Remes
Ryhmät
  • TTV23SP
    TTV23SP

Tavoitteet

Kurssi syventää opiskelijan ymmärrystä pelialan toimintatavoista ja kulttuurista. Opiskelija osaa toimia aktiivisesti erilaisissa pelialan tapahtumissa ja pelijameissa. Opiskelija syventää ajankohtaista osaamistaan seminaarien tai konferenssien kautta.

Sisältö

Osallistuminen pelialan tapahtumiin/konferensseihin/seminaareihin Suomessa ja kansainvälisesti
Osallistuminen pelijameihin tai hackathoniin
Toimeksiannot
Yritysvierailut/-luennot

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on osallistunut pelialan tapahtumiin/konferensseihin/seminaareihin ja pelijameihin tai toiminut aktiivisesti toimeksiannoissa vähintään 81 tunnin ajan. Opiskelija on todentanut osallistumisensa ja toimittanut vaaditun dokumentaation riittävässä laajuudessa.

Lisätiedot

Opintojaksoa voi suorittaa koko opintojen ajan.
OPINTOJAKSON SUORITUSOHJEET tarkennetaan Johdatus tietojenkäsittelyn opintoihin - kurssin aikana.

fi
Ilmoittautumisaika

01.08.2023 - 30.09.2023

Ajoitus

01.08.2023 - 31.12.2024

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettaja
  • Janne Remes
Ryhmät
  • TTV22SP
    TTV22SP

Tavoitteet

Kurssi syventää opiskelijan ymmärrystä pelialan toimintatavoista ja kulttuurista. Opiskelija osaa toimia aktiivisesti erilaisissa pelialan tapahtumissa ja pelijameissa. Opiskelija syventää ajankohtaista osaamistaan seminaarien tai konferenssien kautta.

Sisältö

Osallistuminen pelialan tapahtumiin/konferensseihin/seminaareihin Suomessa ja kansainvälisesti
Osallistuminen pelijameihin tai hackathoniin
Toimeksiannot
Yritysvierailut/-luennot

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on osallistunut pelialan tapahtumiin/konferensseihin/seminaareihin ja pelijameihin tai toiminut aktiivisesti toimeksiannoissa vähintään 81 tunnin ajan. Opiskelija on todentanut osallistumisensa ja toimittanut vaaditun dokumentaation riittävässä laajuudessa.

Lisätiedot

Opintojaksoa voi suorittaa koko opintojen ajan.
OPINTOJAKSON SUORITUSOHJEET tarkennetaan Johdatus tietojenkäsittelyn opintoihin - kurssin aikana.

fi
Ilmoittautumisaika

01.08.2022 - 31.01.2023

Ajoitus

01.08.2022 - 31.12.2023

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettaja
  • Janne Remes
Ryhmät
  • TTV21SP
    TTV21SP

Tavoitteet

Kurssi syventää opiskelijan ymmärrystä pelialan toimintatavoista ja kulttuurista. Opiskelija osaa toimia aktiivisesti erilaisissa pelialan tapahtumissa ja pelijameissa. Opiskelija syventää ajankohtaista osaamistaan seminaarien tai konferenssien kautta.

Sisältö

Osallistuminen pelialan tapahtumiin/konferensseihin/seminaareihin Suomessa ja kansainvälisesti
Osallistuminen pelijameihin tai hackathoniin
Toimeksiannot
Yritysvierailut/-luennot

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on osallistunut pelialan tapahtumiin/konferensseihin/seminaareihin ja pelijameihin tai toiminut aktiivisesti toimeksiannoissa vähintään 81 tunnin ajan. Opiskelija on todentanut osallistumisensa ja toimittanut vaaditun dokumentaation riittävässä laajuudessa.

Lisätiedot

Opintojaksoa voi suorittaa koko opintojen ajan.
OPINTOJAKSON SUORITUSOHJEET tarkennetaan Johdatus tietojenkäsittelyn opintoihin - kurssin aikana.