Analyyttinen pelisuunnitteluLaajuus (3 op)
Tunnus: KTVP024
Laajuus
3 op
Osaamistavoitteet
- Opiskelija ymmärtää telemetrian perusperiaatteet.
- Opiskelija oppii analysoimaan pelien eri osa-alueita tutkimalla muita pelejä.
- Opiskelija oppii lisenssipelien suunnittelun
- Opiskelija oppii pitchauksen ja hissipuheen luomisen
- Opiskelija oppii rajoitteiden kautta luovan suunnittelun
Sisältö
- Opiskelija ymmärtää telemetrian perusperiaatteet.
- Opiskelija oppii analysoimaan pelien eri osa-alueita tutkimalla muita pelejä.
- Opiskelija oppii lisenssipelien suunnittelun
- Opiskelija oppii pitchauksen ja hissipuheen luomisen
- Opiskelija oppii rajoitteiden kautta luovan suunnittelun
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on suorittanut tunneilla annetut harjoitustehtävät hyväksytysti. Läsnäolo 80%
Ilmoittautumisaika
02.07.2025 - 31.07.2025
Ajoitus
27.10.2025 - 31.12.2025
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Opetuskielet
- Suomi
Opettaja
- Joonas Muhonen
Tavoitteet
- Opiskelija ymmärtää telemetrian perusperiaatteet.
- Opiskelija oppii analysoimaan pelien eri osa-alueita tutkimalla muita pelejä.
- Opiskelija oppii lisenssipelien suunnittelun
- Opiskelija oppii pitchauksen ja hissipuheen luomisen
- Opiskelija oppii rajoitteiden kautta luovan suunnittelun
Sisältö
- Opiskelija ymmärtää telemetrian perusperiaatteet.
- Opiskelija oppii analysoimaan pelien eri osa-alueita tutkimalla muita pelejä.
- Opiskelija oppii lisenssipelien suunnittelun
- Opiskelija oppii pitchauksen ja hissipuheen luomisen
- Opiskelija oppii rajoitteiden kautta luovan suunnittelun
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on suorittanut tunneilla annetut harjoitustehtävät hyväksytysti. Läsnäolo 80%
Esitietovaatimukset
Game Design I
Game Design II
Ilmoittautumisaika
19.08.2024 - 22.09.2024
Ajoitus
28.10.2024 - 31.12.2024
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Opetuskielet
- Englanti
- Suomi
Opettaja
- Joonas Muhonen
Ryhmät
-
VAPVAL2024VAPVAL2024
Tavoitteet
- Opiskelija ymmärtää telemetrian perusperiaatteet.
- Opiskelija oppii analysoimaan pelien eri osa-alueita tutkimalla muita pelejä.
- Opiskelija oppii lisenssipelien suunnittelun
- Opiskelija oppii pitchauksen ja hissipuheen luomisen
- Opiskelija oppii rajoitteiden kautta luovan suunnittelun
Sisältö
- Opiskelija ymmärtää telemetrian perusperiaatteet.
- Opiskelija oppii analysoimaan pelien eri osa-alueita tutkimalla muita pelejä.
- Opiskelija oppii lisenssipelien suunnittelun
- Opiskelija oppii pitchauksen ja hissipuheen luomisen
- Opiskelija oppii rajoitteiden kautta luovan suunnittelun
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on suorittanut tunneilla annetut harjoitustehtävät hyväksytysti. Läsnäolo 80%
Esitietovaatimukset
Game Design I
Game Design II
Ilmoittautumisaika
17.04.2023 - 30.04.2023
Ajoitus
30.10.2023 - 31.12.2023
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
- Suomi
Opettaja
- Joonas Muhonen
Ryhmät
-
VAPVAL2023VAPVAL2023
Tavoitteet
- Opiskelija ymmärtää telemetrian perusperiaatteet.
- Opiskelija oppii analysoimaan pelien eri osa-alueita tutkimalla muita pelejä.
- Opiskelija oppii lisenssipelien suunnittelun
- Opiskelija oppii pitchauksen ja hissipuheen luomisen
- Opiskelija oppii rajoitteiden kautta luovan suunnittelun
Sisältö
- Opiskelija ymmärtää telemetrian perusperiaatteet.
- Opiskelija oppii analysoimaan pelien eri osa-alueita tutkimalla muita pelejä.
- Opiskelija oppii lisenssipelien suunnittelun
- Opiskelija oppii pitchauksen ja hissipuheen luomisen
- Opiskelija oppii rajoitteiden kautta luovan suunnittelun
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on suorittanut tunneilla annetut harjoitustehtävät hyväksytysti. Läsnäolo 80%
Esitietovaatimukset
Game Design I
Game Design II
Ilmoittautumisaika
11.04.2022 - 24.04.2022
Ajoitus
01.01.2023 - 19.03.2023
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
- Englanti
- Suomi
Opettaja
- Joonas Muhonen
Ryhmät
-
VAPVAL2023VAPVAL2023
Tavoitteet
- Opiskelija ymmärtää telemetrian perusperiaatteet.
- Opiskelija oppii analysoimaan pelien eri osa-alueita tutkimalla muita pelejä.
- Opiskelija oppii lisenssipelien suunnittelun
- Opiskelija oppii pitchauksen ja hissipuheen luomisen
- Opiskelija oppii rajoitteiden kautta luovan suunnittelun
Sisältö
- Opiskelija ymmärtää telemetrian perusperiaatteet.
- Opiskelija oppii analysoimaan pelien eri osa-alueita tutkimalla muita pelejä.
- Opiskelija oppii lisenssipelien suunnittelun
- Opiskelija oppii pitchauksen ja hissipuheen luomisen
- Opiskelija oppii rajoitteiden kautta luovan suunnittelun
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on suorittanut tunneilla annetut harjoitustehtävät hyväksytysti. Läsnäolo 80%
Esitietovaatimukset
Game Design I
Game Design II
Ilmoittautumisaika
12.04.2021 - 31.01.2022
Ajoitus
21.02.2022 - 31.05.2022
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
- Suomi
Opettaja
- Joonas Muhonen
Ryhmät
-
VAPVAL2022VAPVAL2022
Tavoitteet
- Opiskelija ymmärtää telemetrian perusperiaatteet.
- Opiskelija oppii analysoimaan pelien eri osa-alueita tutkimalla muita pelejä.
- Opiskelija oppii lisenssipelien suunnittelun
- Opiskelija oppii pitchauksen ja hissipuheen luomisen
- Opiskelija oppii rajoitteiden kautta luovan suunnittelun
Sisältö
- Opiskelija ymmärtää telemetrian perusperiaatteet.
- Opiskelija oppii analysoimaan pelien eri osa-alueita tutkimalla muita pelejä.
- Opiskelija oppii lisenssipelien suunnittelun
- Opiskelija oppii pitchauksen ja hissipuheen luomisen
- Opiskelija oppii rajoitteiden kautta luovan suunnittelun
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on suorittanut tunneilla annetut harjoitustehtävät hyväksytysti. Läsnäolo 80%
Esitietovaatimukset
Game Design I
Game Design II