Siirry suoraan sisältöön

Level DesignLaajuus (3 op)

Tunnus: KTVP012

Laajuus

3 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija ymmärtää kenttäsuunnittelun perusteet peliympäristön osana, ja pystyy suunnittelemaan pelitasoja.

Sisältö

Kenttäsuunnittelun historia
Kenttäsuunnittelun periaatteet 2D ja 3D ympäristöissä
Mobiilipelien tasosuunnittelu
Kenttäeditorit
Kenttien suunnittelu, implementointi ja testaus

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on ymmärtänyt kenttäsuunnitteluun vaadittavan tietotaidon. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa taitoa 2D ja 3D ympäristöissä. Opiskelija osaa analysoida pelitasoja muista peleistä.

fi
Ilmoittautumisaika

30.12.2024 - 26.01.2025

Ajoitus

06.01.2025 - 16.03.2025

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Opetuskielet
  • Suomi
Opettaja
  • Joonas Muhonen

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää kenttäsuunnittelun perusteet peliympäristön osana, ja pystyy suunnittelemaan pelitasoja.

Sisältö

Kenttäsuunnittelun historia
Kenttäsuunnittelun periaatteet 2D ja 3D ympäristöissä
Mobiilipelien tasosuunnittelu
Kenttäeditorit
Kenttien suunnittelu, implementointi ja testaus

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on ymmärtänyt kenttäsuunnitteluun vaadittavan tietotaidon. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa taitoa 2D ja 3D ympäristöissä. Opiskelija osaa analysoida pelitasoja muista peleistä.

Esitietovaatimukset

Game Design I

fi
Ilmoittautumisaika

17.04.2023 - 30.04.2023

Ajoitus

01.01.2024 - 17.03.2024

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Englanti
Opettaja
  • Joonas Muhonen
Ryhmät
  • VAPVAL2024
    VAPVAL2024

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää kenttäsuunnittelun perusteet peliympäristön osana, ja pystyy suunnittelemaan pelitasoja.

Sisältö

Kenttäsuunnittelun historia
Kenttäsuunnittelun periaatteet 2D ja 3D ympäristöissä
Mobiilipelien tasosuunnittelu
Kenttäeditorit
Kenttien suunnittelu, implementointi ja testaus

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on ymmärtänyt kenttäsuunnitteluun vaadittavan tietotaidon. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa taitoa 2D ja 3D ympäristöissä. Opiskelija osaa analysoida pelitasoja muista peleistä.

Esitietovaatimukset

Game Design I

fi
Ilmoittautumisaika

11.04.2022 - 24.04.2022

Ajoitus

20.03.2023 - 31.05.2023

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Englanti
  • Suomi
Opettaja
  • Joonas Muhonen
Ryhmät
  • VAPVAL2023
    VAPVAL2023

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää kenttäsuunnittelun perusteet peliympäristön osana, ja pystyy suunnittelemaan pelitasoja.

Sisältö

Kenttäsuunnittelun historia
Kenttäsuunnittelun periaatteet 2D ja 3D ympäristöissä
Mobiilipelien tasosuunnittelu
Kenttäeditorit
Kenttien suunnittelu, implementointi ja testaus

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on ymmärtänyt kenttäsuunnitteluun vaadittavan tietotaidon. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa taitoa 2D ja 3D ympäristöissä. Opiskelija osaa analysoida pelitasoja muista peleistä.

Esitietovaatimukset

Game Design I

fi
Ilmoittautumisaika

12.04.2021 - 31.01.2022

Ajoitus

21.03.2022 - 31.05.2022

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Suomi
Opettaja
  • Joonas Muhonen
Ryhmät
  • VAPVAL2022
    VAPVAL2022

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää kenttäsuunnittelun perusteet peliympäristön osana, ja pystyy suunnittelemaan pelitasoja.

Sisältö

Kenttäsuunnittelun historia
Kenttäsuunnittelun periaatteet 2D ja 3D ympäristöissä
Mobiilipelien tasosuunnittelu
Kenttäeditorit
Kenttien suunnittelu, implementointi ja testaus

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on ymmärtänyt kenttäsuunnitteluun vaadittavan tietotaidon. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa taitoa 2D ja 3D ympäristöissä. Opiskelija osaa analysoida pelitasoja muista peleistä.

Esitietovaatimukset

Game Design I