Siirry suoraan sisältöön

Level Design (3 op)

Toteutuksen tunnus: KTVP012-3011

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

17.04.2023 - 30.04.2023

Ajoitus

01.01.2024 - 17.03.2024

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet

  • Englanti

Opettaja

  • Joonas Muhonen

Ryhmät

  • VAPVAL2024
    VAPVAL2024
  • 08.01.2024 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3011
  • 09.01.2024 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3011
  • 15.01.2024 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3011
  • 16.01.2024 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3011
  • 22.01.2024 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3011
  • 23.01.2024 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3011
  • 29.01.2024 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3011
  • 30.01.2024 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3011
  • 05.02.2024 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3011
  • 06.02.2024 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3011
  • 12.02.2024 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3011
  • 13.02.2024 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3011
  • 19.02.2024 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3011
  • 20.02.2024 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3011
  • 26.02.2024 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3011
  • 27.02.2024 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3011
  • 11.03.2024 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3011
  • 12.03.2024 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3011

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää kenttäsuunnittelun perusteet peliympäristön osana, ja pystyy suunnittelemaan pelitasoja.

Sisältö

Kenttäsuunnittelun historia
Kenttäsuunnittelun periaatteet 2D ja 3D ympäristöissä
Mobiilipelien tasosuunnittelu
Kenttäeditorit
Kenttien suunnittelu, implementointi ja testaus

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on ymmärtänyt kenttäsuunnitteluun vaadittavan tietotaidon. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa taitoa 2D ja 3D ympäristöissä. Opiskelija osaa analysoida pelitasoja muista peleistä.

Esitietovaatimukset

Game Design I