Siirry suoraan sisältöön

PalvelumuotoiluLaajuus (2 op)

Tunnus: AM00CT05

Laajuus

2 op

Opetuskieli

  • suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija ymmärtää palvelumuotoilun perusteet ja osaa käyttää palvelumuotoilun perustyökaluja. Opiskelija tuntee palveluiden asiakastarvepohjaisen kehittämisen ja laadun merkityksen osana kannattavan liiketoiminnan toteutusta.

Sisältö

- Palvelumuotoilun prosessin vaiheet
- Palvelumuotoilukortit
- Palvelumuotoilun työkalupakki

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Hyväksytty
Opiskelija osaa nimetä, kuvailla ja käyttää palvelumuotoiluun liittyviä keskeisiä käsitteitä sekä käyttää keskeisimpiä palvelumuotoilun työkaluja.

Hylätty
Opiskelija ei tunnista palvelumuotoilun käsitteitä eikä keskeisiä työkaluja.

fi
Ilmoittautumisaika

02.07.2026 - 31.07.2026

Ajoitus

01.08.2026 - 31.12.2026

Opintopistemäärä

2 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Matkailun koulutus
Opettaja
  • Anne Määttä
Ryhmät
  • AMM25K
    AMM25K

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää palvelumuotoilun perusteet ja osaa käyttää palvelumuotoilun perustyökaluja. Opiskelija tuntee palveluiden asiakastarvepohjaisen kehittämisen ja laadun merkityksen osana kannattavan liiketoiminnan toteutusta.

Sisältö

- Palvelumuotoilun prosessin vaiheet
- Palvelumuotoilukortit
- Palvelumuotoilun työkalupakki

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Hyväksytty
Opiskelija osaa nimetä, kuvailla ja käyttää palvelumuotoiluun liittyviä keskeisiä käsitteitä sekä käyttää keskeisimpiä palvelumuotoilun työkaluja.

Hylätty
Opiskelija ei tunnista palvelumuotoilun käsitteitä eikä keskeisiä työkaluja.