Service MarketingLaajuus (5 cr)
Course unit code: LT00CW15
General information
- Credits
- 5 cr
- Teaching language
- Finnish
Objective
Opiskelija ymmärtää palveluliiketoimintaa, jossa palvelu muodostaa arvonluonnin perustan. Opiskelija tuntee palvelujen markkinoinnin erityispiirteet ja ymmärtää asiakastyytyväisyyden sekä asiakassuhdeajattelun merkityksen osana vastuullisen liiketoiminnan kehittämistä. Opiskelija ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen palveluiden markkinoinnissa. Opiskelija osaa soveltaa monipuolisia keinoja palveluiden markkinoinnissa. Opiskelija kehittää analyyttistä ja strategista ajatteluaan palvelujen markkinoinnissa.
Content
Palvelut ja palvelujen tuottaminen
Palvelujen laatu
Palveluiden markkinoinnin toteutus ja erityispiirteet
Asiakaskokemus
Materials
Ilmoitetaan toteutussuunnitelmassa.
Execution methods
Ilmoitetaan toteutussuunnitelmassa.
Accomplishment methods
Ilmoitetaan toteutussuunnitelmassa.