Skip to main content

Service MarketingLaajuus (5 cr)

Course unit code: LT00CW15

General information


Credits
5 cr
Teaching language
Finnish

Objective

Opiskelija ymmärtää palveluliiketoimintaa, jossa palvelu muodostaa arvonluonnin perustan. Opiskelija tuntee palvelujen markkinoinnin erityispiirteet ja ymmärtää asiakastyytyväisyyden sekä asiakassuhdeajattelun merkityksen osana vastuullisen liiketoiminnan kehittämistä. Opiskelija ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen palveluiden markkinoinnissa. Opiskelija osaa soveltaa monipuolisia keinoja palveluiden markkinoinnissa. Opiskelija kehittää analyyttistä ja strategista ajatteluaan palvelujen markkinoinnissa.

Content

Palvelut ja palvelujen tuottaminen
Palvelujen laatu
Palveluiden markkinoinnin toteutus ja erityispiirteet
Asiakaskokemus

Materials

Ilmoitetaan toteutussuunnitelmassa.

Execution methods

Ilmoitetaan toteutussuunnitelmassa.

Accomplishment methods

Ilmoitetaan toteutussuunnitelmassa.

Go back to top of page