Palveluiden markkinointiLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: LT00CW15
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
- Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelija ymmärtää palveluliiketoimintaa, jossa palvelu muodostaa arvonluonnin perustan. Opiskelija tuntee palvelujen markkinoinnin erityispiirteet ja ymmärtää asiakastyytyväisyyden sekä asiakassuhdeajattelun merkityksen osana vastuullisen liiketoiminnan kehittämistä. Opiskelija ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen palveluiden markkinoinnissa. Opiskelija osaa soveltaa monipuolisia keinoja palveluiden markkinoinnissa. Opiskelija kehittää analyyttistä ja strategista ajatteluaan palvelujen markkinoinnissa.
Sisältö
Palvelut ja palvelujen tuottaminen
Palvelujen laatu
Palveluiden markkinoinnin toteutus ja erityispiirteet
Asiakaskokemus
Oppimateriaalit
Ilmoitetaan toteutussuunnitelmassa.
Toteutustavat
Ilmoitetaan toteutussuunnitelmassa.
Suoritustavat
Ilmoitetaan toteutussuunnitelmassa.