Sales and Customer ManagementLaajuus (5 cr)
Course unit code: LT00CW19
General information
- Credits
- 5 cr
- Teaching language
- Finnish
Objective
Opiskelija osaa analysoida, arvioida ja kehittää asiakkuuksia ottaen huomioon asiakaskannattavuuden.
Opiskelija osaa työskennellä myyntiorganisaation jäsenenä ja edistää tiimin tavoitteellista toimintaa sekä toimia monikanavaisessa myyntiorganisaatiossa. Hän osaa suunnitella, ohjata ja johtaa myyntitoimintoja ja seurata myynnin tuloksellisuutta.
Content
Asiakkuuksien hallinta ja johtaminen
Asiakkuusstrategiat
Avainasiakkuuksien johtaminen (Key Account Management, KAM), sen hyödyt yritykselle ja asiakkaille
Avainasiakkuuksien hoitaminen
Arvon tuotanto B2B-myyntiprosessissa
Myynnin suunnittelu, toimintaympäristöt, ennakointi ja globaalit trendit
Myyntitoiminnan johtaminen (organisointi, tavoitteet ja suorituksen johtaminen)
Myynnin tuloksellisuuden mittaaminen ja seuranta
Materials
Ilmoitetaan toteutussuunnitelmassa / Reppu-opintojaksolla.
Execution methods
Ilmoitetaan toteutussuunnitelmassa.
Accomplishment methods
Ilmoitetaan toteutussuunnitelmassa.