Skip to main content

Sales and Customer ManagementLaajuus (5 cr)

Course unit code: LT00CW19

General information


Credits
5 cr
Teaching language
Finnish

Objective

Opiskelija osaa analysoida, arvioida ja kehittää asiakkuuksia ottaen huomioon asiakaskannattavuuden.
Opiskelija osaa työskennellä myyntiorganisaation jäsenenä ja edistää tiimin tavoitteellista toimintaa sekä toimia monikanavaisessa myyntiorganisaatiossa. Hän osaa suunnitella, ohjata ja johtaa myyntitoimintoja ja seurata myynnin tuloksellisuutta.

Content

Asiakkuuksien hallinta ja johtaminen
Asiakkuusstrategiat
Avainasiakkuuksien johtaminen (Key Account Management, KAM), sen hyödyt yritykselle ja asiakkaille
Avainasiakkuuksien hoitaminen
Arvon tuotanto B2B-myyntiprosessissa
Myynnin suunnittelu, toimintaympäristöt, ennakointi ja globaalit trendit
Myyntitoiminnan johtaminen (organisointi, tavoitteet ja suorituksen johtaminen)
Myynnin tuloksellisuuden mittaaminen ja seuranta

Materials

Ilmoitetaan toteutussuunnitelmassa / Reppu-opintojaksolla.

Execution methods

Ilmoitetaan toteutussuunnitelmassa.

Accomplishment methods

Ilmoitetaan toteutussuunnitelmassa.

Go back to top of page