3D AnimationLaajuus (3 op)
Tunnus: KTVP040
Laajuus
3 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija ymmärtää 3D animaation ja pelimoottoriin siirtämisen perusteet.
Sisältö
Yleiskatsaus 3D animaatioon.
Animaation taiteelliset periaatteet ja käsitteet
Yksinkertaisia animaatioita joissa käydään läpi esineiden käyttäytymistä liikkeessä, käyttäen ajamukaista 3D animointiohjelmistoa.
Ihmishahmon liikeanimaatioiden toteutus
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
On läsnä, palauttaa tehtävät.
Ilmoittautumisaika
30.12.2024 - 26.01.2025
Ajoitus
01.01.2025 - 16.03.2025
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- OPE_Tietojenkäsittely OPE_Tietojenkäsittely
Ryhmät
-
TTK23SPGTTK23SPG
-
TTK23SPTTK23SP
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää 3D animaation ja pelimoottoriin siirtämisen perusteet.
Sisältö
Yleiskatsaus 3D animaatioon.
Animaation taiteelliset periaatteet ja käsitteet
Yksinkertaisia animaatioita joissa käydään läpi esineiden käyttäytymistä liikkeessä, käyttäen ajamukaista 3D animointiohjelmistoa.
Ihmishahmon liikeanimaatioiden toteutus
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
On läsnä, palauttaa tehtävät.
Esitietovaatimukset
2D Animation
Ilmoittautumisaika
01.12.2023 - 31.01.2024
Ajoitus
01.01.2024 - 31.07.2024
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Nick Sweetman
- Tommi Helin
Ryhmät
-
TTK22SPGTTK22SPG
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää 3D animaation ja pelimoottoriin siirtämisen perusteet.
Sisältö
Yleiskatsaus 3D animaatioon.
Animaation taiteelliset periaatteet ja käsitteet
Yksinkertaisia animaatioita joissa käydään läpi esineiden käyttäytymistä liikkeessä, käyttäen ajamukaista 3D animointiohjelmistoa.
Ihmishahmon liikeanimaatioiden toteutus
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
On läsnä, palauttaa tehtävät.
Esitietovaatimukset
2D Animation
Ilmoittautumisaika
01.12.2023 - 31.01.2024
Ajoitus
01.01.2024 - 31.07.2024
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Nick Sweetman
- Kiia Aihkisalo
Ryhmät
-
TTK22SPGRaaheTTK22SPGRaahe
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää 3D animaation ja pelimoottoriin siirtämisen perusteet.
Sisältö
Yleiskatsaus 3D animaatioon.
Animaation taiteelliset periaatteet ja käsitteet
Yksinkertaisia animaatioita joissa käydään läpi esineiden käyttäytymistä liikkeessä, käyttäen ajamukaista 3D animointiohjelmistoa.
Ihmishahmon liikeanimaatioiden toteutus
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
On läsnä, palauttaa tehtävät.
Esitietovaatimukset
2D Animation
Ilmoittautumisaika
02.12.2022 - 31.01.2023
Ajoitus
01.01.2023 - 31.07.2023
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Opettaja
- Ope_pelituotanto Ope_pelituotanto
- Kiia Aihkisalo
Ryhmät
-
TTK21SPGRaaTTK21SPGRaa
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää 3D animaation ja pelimoottoriin siirtämisen perusteet.
Sisältö
Yleiskatsaus 3D animaatioon.
Animaation taiteelliset periaatteet ja käsitteet
Yksinkertaisia animaatioita joissa käydään läpi esineiden käyttäytymistä liikkeessä, käyttäen ajamukaista 3D animointiohjelmistoa.
Ihmishahmon liikeanimaatioiden toteutus
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
On läsnä, palauttaa tehtävät.
Esitietovaatimukset
2D Animation
Ilmoittautumisaika
02.12.2022 - 31.01.2023
Ajoitus
01.01.2023 - 31.07.2023
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Englanti
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Ope_pelituotanto Ope_pelituotanto
- Kiia Aihkisalo
Ryhmät
-
TTK21SPGTTK21SPG
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää 3D animaation ja pelimoottoriin siirtämisen perusteet.
Sisältö
Yleiskatsaus 3D animaatioon.
Animaation taiteelliset periaatteet ja käsitteet
Yksinkertaisia animaatioita joissa käydään läpi esineiden käyttäytymistä liikkeessä, käyttäen ajamukaista 3D animointiohjelmistoa.
Ihmishahmon liikeanimaatioiden toteutus
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
On läsnä, palauttaa tehtävät.
Esitietovaatimukset
2D Animation
Ilmoittautumisaika
02.12.2021 - 31.01.2022
Ajoitus
01.01.2022 - 31.07.2022
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Ope_pelituotanto Ope_pelituotanto
- Kiia Aihkisalo
Ryhmät
-
TTK20SPRaaheTTK20SPRaahe
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää 3D animaation ja pelimoottoriin siirtämisen perusteet.
Sisältö
Yleiskatsaus 3D animaatioon.
Animaation taiteelliset periaatteet ja käsitteet
Yksinkertaisia animaatioita joissa käydään läpi esineiden käyttäytymistä liikkeessä, käyttäen ajamukaista 3D animointiohjelmistoa.
Ihmishahmon liikeanimaatioiden toteutus
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
On läsnä, palauttaa tehtävät.
Esitietovaatimukset
2D Animation
Ilmoittautumisaika
02.12.2021 - 31.01.2022
Ajoitus
01.01.2022 - 31.07.2022
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Ope_pelituotanto Ope_pelituotanto
- Tommi Helin
Ryhmät
-
TTK20SPTTK20SP
-
TTK20SPGTTK20SPG
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää 3D animaation ja pelimoottoriin siirtämisen perusteet.
Sisältö
Yleiskatsaus 3D animaatioon.
Animaation taiteelliset periaatteet ja käsitteet
Yksinkertaisia animaatioita joissa käydään läpi esineiden käyttäytymistä liikkeessä, käyttäen ajamukaista 3D animointiohjelmistoa.
Ihmishahmon liikeanimaatioiden toteutus
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
On läsnä, palauttaa tehtävät.
Esitietovaatimukset
2D Animation