Siirry suoraan sisältöön

Uudet teknologiat businessajureina (3 op)

Toteutuksen tunnus: BY00BX50-3009

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
08.12.2021 - 31.12.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
29.08.2022 - 30.12.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Liikunnan ja vapaa-ajan koulutus
Matkailun koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Kari Partanen
Ryhmät
ALK20S
ALK20S
Opintojakso
BY00BX50
Toteutukselle BY00BX50-3009 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

0 - 5

Tavoitteet

Kurssin tavoitteena on johdattaa opiskelija uusiin teknologioihin, niiden synnyttämiin liiketoimintamahdollisuuksiin sekä oppia uusien teknologioiden termistöä sekä historiaa. Opiskelija osaa soveltaa uusia teknologioita omalla koulutusalallaan sekä tunnistaa niiden erityispiirteet. Opiskelijalle syntyy kuva teknologian nykytilanteesta sekä tulevaisuuden mahdollisuuksista.

Sisältö

• Digitalisaation vaikutukset
• Älypuhelimet ja mobiilisovellukset
• Pilvipalvelut ja Big Data
• Internet of Things (IoT)
• Virtuaalitodellisuus (VR) ja lisätty todellisuus (AR)
• Tekoäly ja koneoppiminen
• Lohkoketju eli blockchain

Opetusmenetelmät

Osaamistavoitteet:

Opiskelija tutustuu Exergaming käsitteeseen ja perehtyy liikunnallisiin peleihin. Opiskelija tutustuu myös ilmiöön yleisesti ja kartoittaa alan keskeisiä toimijoita kansallisesti ja kansainvälisesti. Opiskelija tunnistaa pelien vaikuttavuuden liikunnalliseen suorituskykyyn ja kykenee käyttämään pelejä liikunnan ja terveyden edistämisessä.

Sisältö:
Tutkimukset
Pelisovellukset
Sovellettavuus
Pelikehitys

Siirry alkuun