Siirry suoraan sisältöön

Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen (15 op)

Toteutuksen tunnus: KTWT228-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

11.04.2022 - 24.04.2022

Ajoitus

06.06.2022 - 14.08.2022

Opintopistemäärä

15 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet

  • Suomi

Opettaja

  • Janne Remes
  • Vesa Vaihoja
  • Kiia Aihkisalo

Ryhmät

  • VAPVAL2022
    VAPVAL2022

Tavoitteet

Opiskelijat toteuttavat tuotantotiimeissä yleisölle suunnatun pelidemon tai valmiin pelin.

Sisältö

Hyväksytyn projektisuunnitelman mukaisen demopelin tekeminen ja osallistuminen pelillä saman vuoden Assembly -tapahtuman pelikehityskilpailuun tai pelin julkaiseminen jossakin kauppapaikassa.

Aika ja paikka

Paikka: Kajaani (KAMK kampus, Taito 1) ja Raahe (Lybeckerin opisto)

Aika: 6.6.2022-14.8.2022

Opetusmenetelmät

Ryhmätyöskentely

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Noin 8h/päivä, 5 päivää viikossa huomioiden arkipyhät

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Ilmoitetaan opintojakson alussa.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Numeraalinen arviointi 0-5
Arvioinnin perusteet: kirjallinen raportti, työtunnit ja itse-ja vertaisarviointi

Esitietovaatimukset

Riittävät valmiudet toimia pelikehitystiimissä pelituottajan, -suunnittelijan, -ohjelmoijan tai -graafikon roolissa.

Lisätiedot

Kurssin suorituksena voi myös olla osallistuminen kaupallisen pelin kehittämiseen yrityksessä.
TKI pisteet 15.