Siirry suoraan sisältöön

Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen (15 op)

Toteutuksen tunnus: KTWT228-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
11.04.2022 - 24.04.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
06.06.2022 - 14.08.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
15 op
Lähiosuus
15 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
suomi
Opettajat
Janne Remes
Vesa Vaihoja
Kiia Aihkisalo
Ryhmät
VAPVAL2022
VAPVAL2022
Opintojakso
KTWT228
Toteutukselle KTWT228-3003 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

0 - 5

Tavoitteet

Opiskelijat toteuttavat tuotantotiimeissä yleisölle suunnatun pelidemon tai valmiin pelin.

Sisältö

Hyväksytyn projektisuunnitelman mukaisen demopelin tekeminen ja osallistuminen pelillä saman vuoden Assembly -tapahtuman pelikehityskilpailuun tai pelin julkaiseminen jossakin kauppapaikassa.

Aika ja paikka

Paikka: Kajaani (KAMK kampus, Taito 1) ja Raahe (Lybeckerin opisto)

Aika: 6.6.2022-14.8.2022

Opetusmenetelmät

Ryhmätyöskentely

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Noin 8h/päivä, 5 päivää viikossa huomioiden arkipyhät

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

To be announced

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Ilmoitetaan opintojakson alussa.

Esitietovaatimukset

Riittävät valmiudet toimia pelikehitystiimissä pelituottajan, -suunnittelijan, -ohjelmoijan tai -graafikon roolissa.

Siirry alkuun