Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen (15op)
Toteutuksen tunnus: KTWT228-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 11.04.2022 - 24.04.2022
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 06.06.2022 - 14.08.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 15 op
- Lähiosuus
- 15 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Business
- Opetuskielet
- suomi
- Opettajat
- Janne Remes
- Vesa Vaihoja
- Kiia Aihkisalo
- Opintojakso
- KTWT228
Toteutukselle Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen KTWT228-3003 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Arviointiasteikko
0 - 5
Tavoitteet
Opiskelijat toteuttavat tuotantotiimeissä yleisölle suunnatun pelidemon tai valmiin pelin.
Sisältö
Hyväksytyn projektisuunnitelman mukaisen demopelin tekeminen ja osallistuminen pelillä saman vuoden Assembly -tapahtuman pelikehityskilpailuun tai pelin julkaiseminen jossakin kauppapaikassa.
Aika ja paikka
Paikka: Kajaani (KAMK kampus, Taito 1) ja Raahe (Lybeckerin opisto)
Aika: 6.6.2022-14.8.2022
Opetusmenetelmät
Ryhmätyöskentely
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Noin 8h/päivä, 5 päivää viikossa huomioiden arkipyhät
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
To be announced
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Ilmoitetaan opintojakson alussa.
Esitietovaatimukset
Riittävät valmiudet toimia pelikehitystiimissä pelituottajan, -suunnittelijan, -ohjelmoijan tai -graafikon roolissa.