Coaching and Training skills (3 cr)
Code: TT00CB05-3002
General information
- Enrollment
-
01.08.2023 - 30.09.2023
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
01.08.2023 - 31.12.2023
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 3 cr
- Local portion
- 3 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Teknologia
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Bachelor’s Degree in Business Information Technology
- Teachers
- Mika Sorsa
- Groups
-
TTK21SPRaaheTTK21SPRaahe
-
TTK21SPORaaTTK21SPORaa
-
TTK21SPGRaaTTK21SPGRaa
-
TTK21SPTRaaTTK21SPTRaa
- Course
- TT00CB05
Evaluation scale
0 - 5
Objective
Opiskelija osaa suunnitella ja toimia koulutus- tai ohjaustilanteessa.
Content
Kouluttajan ja/tai ohjaajan tehtävät, mentorointi, valmistelu ja suunnittelu, käytännön ohjaustehtävät. Koulutusmenetelmät, eri tyyppisten koulutusten erot. Reflektointi.
Location and time
Pääosin etäopetuksena Teamsissa, 15 opetuskertaa maanantaisin ja tiistaisin (28.8-24.10.), [?viikolla 37 lähiopetus Raahessa (11.-12.9.)?]
Materials
Oppimateriaali Moodle-kurssissa
lisäksi
Kirja: Kupias P. & Koski M. 2012. Hyvä kouluttaja. Sanoma Pro.
Teaching methods
Kurssin teoriaosuus käydään läpi luennoilla ja ohjatuilla harjoituksilla, joiden jälkeen on tentti.
Opintojakson kuluessa opiskelijat toteuttavat käytännön koulutustilaisuuden, ohjeistus oppitunneilla ja Moodlessa
Exam schedules
Ilmoitetaan tunneilla ja Moodlessa
Completion alternatives
AHOT-prosessi voi olla mahdollista opintojakson aiheeseen rinnastettavalla työkokemuksella tai aikaisemmilla opinnoilla. Kysy asiasta opintojakson ohjaavalta opettajalta.
Student workload
- Lähitunneille osallistuminen
- Tenttiin valmistautuminen
- Käytännön koulutustehtävän suunnittelu, toteutus ja dokumentointi
Assessment criteria, satisfactory (1)
The students will be able to demonstrate their familiarity with the knowledge base of the field, work on given tasks in an appropriate manner and participate in group activities using their own competences.
Assessment criteria, good (3)
The students will be able to apply their professional competence doing different jobs, work independently and responsibly and as a group towards common goals.
Assessment criteria, excellent (5)
Students will be able to work in complex situations, organise and instruct a group and work responsibly.