Level Design (3 op)
Toteutuksen tunnus: KTVP012-3011
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
17.04.2023 - 30.04.2023
Ajoitus
01.01.2024 - 17.03.2024
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
- Englanti
Opettaja
- Joonas Muhonen
Ryhmät
-
VAPVAL2024VAPVAL2024
- 08.01.2024 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3011
- 09.01.2024 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3011
- 15.01.2024 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3011
- 16.01.2024 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3011
- 22.01.2024 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3011
- 23.01.2024 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3011
- 29.01.2024 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3011
- 30.01.2024 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3011
- 05.02.2024 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3011
- 06.02.2024 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3011
- 12.02.2024 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3011
- 13.02.2024 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3011
- 19.02.2024 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3011
- 20.02.2024 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3011
- 26.02.2024 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3011
- 27.02.2024 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3011
- 11.03.2024 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3011
- 12.03.2024 16:00 - 18:00, Level Design KTVP012-3011
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää kenttäsuunnittelun perusteet peliympäristön osana, ja pystyy suunnittelemaan pelitasoja.
Sisältö
Kenttäsuunnittelun historia
Kenttäsuunnittelun periaatteet 2D ja 3D ympäristöissä
Mobiilipelien tasosuunnittelu
Kenttäeditorit
Kenttien suunnittelu, implementointi ja testaus
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on ymmärtänyt kenttäsuunnitteluun vaadittavan tietotaidon. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa taitoa 2D ja 3D ympäristöissä. Opiskelija osaa analysoida pelitasoja muista peleistä.
Esitietovaatimukset
Game Design I