Siirry suoraan sisältöön

Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen (2 op)

Toteutuksen tunnus: BY00BY36-3006

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

19.08.2024 - 22.09.2024

Ajoitus

01.08.2024 - 31.12.2024

Opintopistemäärä

2 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Liikunnan ja vapaa-ajan koulutus

Opettaja

  • Anne Karhu

Ryhmät

  • ALK22S
    ALK22S
  • 10.09.2024 10:00 - 11:30, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
  • 17.09.2024 10:00 - 11:30, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
  • 27.09.2024 10:00 - 11:30, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
  • 30.09.2024 12:30 - 14:00, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
  • 03.10.2024 10:15 - 11:30, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
  • 08.10.2024 10:00 - 11:30, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006, Huom! Anne + 2 opisk. KAMK Livessä klo 9.30–11
  • 29.10.2024 08:15 - 09:45, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
  • 30.10.2024 13:15 - 15:15, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
  • 06.11.2024 10:15 - 14:00, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
  • 12.11.2024 14:15 - 15:45, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
  • 13.11.2024 10:15 - 11:30, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
  • 19.11.2024 12:30 - 14:00, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
  • 27.11.2024 12:30 - 14:00, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
  • 28.11.2024 14:00 - 15:00, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
  • 29.11.2024 09:00 - 10:00, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
  • 29.11.2024 10:00 - 11:30, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
  • 03.12.2024 10:00 - 11:00, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinoinnin toimenpiteitä asiakkaan ostopolkuun peilaten.

Sisältö

Digitaalisen markkinoinnin suunnittelun perusteet
Digitaalisen markkinoinnin keinot
Myynnin luominen digitaalisissa kanavissa

Oppimateriaalit

Opiskelumateriaali Reppu-Moodlessa

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Kriteerit hyväksytylle suoritukselle
Tiedot:
Opiskelija käyttää keskeisiä käsitteitä asianmukaisesti ja osaa kuvailla SOSTAC ja SIKS -mallien pääperiaatteet.
Taidot:
Opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa toteuttaa digitaalisen markkinoinnin toimenpiteitä SIKS -mallin avulla. Opiskelija osaa arvioida ja reflektoida omaa osaamistaan ja alan toimintatapoja. Opiskelija osaa toimia itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä.
Asenteet:
Opiskelija osaa toimia ryhmän jäsenenä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi. Opiskelija osaa toimia ammattieettisten periaatteiden mukaisesti.