Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen (2 op)
Toteutuksen tunnus: BY00BY36-3006
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
19.08.2024 - 22.09.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.08.2024 - 31.12.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 2 op
- Lähiosuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Business
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Liikunnan ja vapaa-ajan koulutus
Toteutuksella on 17 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 26 t 15 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ti 10.09.2024 klo 10:00 - 11:30 (1 t 30 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006 |
TA21L142
TA21L142
|
Ti 17.09.2024 klo 10:00 - 11:30 (1 t 30 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006 |
TA21L142
TA21L142
|
Pe 27.09.2024 klo 10:00 - 11:30 (1 t 30 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006 |
TA21L142
TA21L142
|
Ma 30.09.2024 klo 12:30 - 14:00 (1 t 30 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006 |
TA21L146
TA21L146
|
To 03.10.2024 klo 10:15 - 11:30 (1 t 15 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006 |
TA21L142
TA21L142
|
Ti 08.10.2024 klo 10:00 - 11:30 (1 t 30 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006, Huom! Anne + 2 opisk. KAMK Livessä klo 9.30–11 |
TA21L117 Älysali
TA21L117 Älysali
|
Ti 29.10.2024 klo 08:15 - 09:45 (1 t 30 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006 |
TA21L157
TA21L157 Suomen kieli
|
Ke 30.10.2024 klo 13:15 - 15:15 (2 t 0 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006 |
TA21L145
TA21L145
|
Ke 06.11.2024 klo 10:15 - 14:00 (3 t 45 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006 |
TA21L145
TA21L145
|
Ti 12.11.2024 klo 14:15 - 15:45 (1 t 30 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006 |
TA21L155
TA21L155
|
Ke 13.11.2024 klo 10:15 - 11:30 (1 t 15 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006 |
TA20L126
TA20L126
|
Ti 19.11.2024 klo 12:30 - 14:00 (1 t 30 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006 |
TA21L155
TA21L155
|
Ke 27.11.2024 klo 12:30 - 14:00 (1 t 30 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006, klo 12.30 Niko ja 13.00 Veeti, Joonatan ja Antti |
TA21L145
TA21L145
|
To 28.11.2024 klo 14:00 - 15:00 (1 t 0 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006, klo 14 Suvi ja 14.30 Topi |
TA21L145
TA21L145
|
Pe 29.11.2024 klo 09:00 - 10:00 (1 t 0 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006, klo 9.15 Niilo |
TA21L145
TA21L145
|
Pe 29.11.2024 klo 10:00 - 11:30 (1 t 30 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006, klo 10 Nälkäset Siat ja klo 11 Sami |
TA21L145
TA21L145
|
Ti 03.12.2024 klo 10:00 - 11:00 (1 t 0 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006 |
TA21L145
TA21L145
|
Arviointiasteikko
0 - 5
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinoinnin toimenpiteitä asiakkaan ostopolkuun peilaten.
Toteutustavat
Päiväopiskelijoilla (ALK-ryhmät) on kontaktiopetusta lukujärjestyksen mukaisesti. Monimuoto-opiskelijoilla (ALM-ryhmät) on kontaktiopetusta lähi- tai etätoteutuksena lukujärjestyksen mukaisesti opetuksellisina ajankohtina.
Suoritustavat
Käytännön digimarkkinointityö oppimistehtävien avulla
Kontaktiopetus ja itsenäinen työskentely
Päiväopetukseen (ALK-ryhmät) tai monimuoto-opetukseen (ALM-ryhmät) osallistuminen on ensisijainen suoritustapa. Vaihtoehtoisesti voit pyytää opettajalta mahdollisuutta suorittaa opintojakso täysin itsenäisesti verkkototeutuksena.
Sisältö
Digitaalisen markkinoinnin suunnittelun perusteet
Digitaalisen markkinoinnin keinot
Myynnin luominen digitaalisissa kanavissa
Oppimateriaalit
Opiskelumateriaali Reppu-Moodlessa
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Kriteerit hyväksytylle suoritukselle
Tiedot:
Opiskelija käyttää keskeisiä käsitteitä asianmukaisesti ja osaa kuvailla SOSTAC ja SIKS -mallien pääperiaatteet.
Taidot:
Opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa toteuttaa digitaalisen markkinoinnin toimenpiteitä SIKS -mallin avulla. Opiskelija osaa arvioida ja reflektoida omaa osaamistaan ja alan toimintatapoja. Opiskelija osaa toimia itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä.
Asenteet:
Opiskelija osaa toimia ryhmän jäsenenä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi. Opiskelija osaa toimia ammattieettisten periaatteiden mukaisesti.
Esitietovaatimukset
Liiketoimintaosaamisen perusteet -opintojakso tulee olla suoritettuna ennen opintojakson aloitusta.