Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen (2 op)
Toteutuksen tunnus: BY00BY36-3006
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
19.08.2024 - 22.09.2024
Ajoitus
01.08.2024 - 31.12.2024
Opintopistemäärä
2 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Liikunnan ja vapaa-ajan koulutus
Opettaja
- Anne Karhu
Ryhmät
-
ALK22SALK22S
- 10.09.2024 10:00 - 11:30, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
- 17.09.2024 10:00 - 11:30, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
- 27.09.2024 10:00 - 11:30, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
- 30.09.2024 12:30 - 14:00, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
- 03.10.2024 10:15 - 11:30, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
- 08.10.2024 10:00 - 11:30, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006, Huom! Anne + 2 opisk. KAMK Livessä klo 9.30–11
- 29.10.2024 08:15 - 09:45, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
- 30.10.2024 13:15 - 15:15, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
- 06.11.2024 10:15 - 14:00, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
- 12.11.2024 14:15 - 15:45, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
- 13.11.2024 10:15 - 11:30, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
- 19.11.2024 12:30 - 14:00, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
- 27.11.2024 12:30 - 14:00, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
- 28.11.2024 14:00 - 15:00, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
- 29.11.2024 09:00 - 10:00, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
- 29.11.2024 10:00 - 11:30, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
- 03.12.2024 10:00 - 11:00, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinoinnin toimenpiteitä asiakkaan ostopolkuun peilaten.
Sisältö
Digitaalisen markkinoinnin suunnittelun perusteet
Digitaalisen markkinoinnin keinot
Myynnin luominen digitaalisissa kanavissa
Oppimateriaalit
Opiskelumateriaali Reppu-Moodlessa
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Kriteerit hyväksytylle suoritukselle
Tiedot:
Opiskelija käyttää keskeisiä käsitteitä asianmukaisesti ja osaa kuvailla SOSTAC ja SIKS -mallien pääperiaatteet.
Taidot:
Opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa toteuttaa digitaalisen markkinoinnin toimenpiteitä SIKS -mallin avulla. Opiskelija osaa arvioida ja reflektoida omaa osaamistaan ja alan toimintatapoja. Opiskelija osaa toimia itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä.
Asenteet:
Opiskelija osaa toimia ryhmän jäsenenä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi. Opiskelija osaa toimia ammattieettisten periaatteiden mukaisesti.