Service Marketing and Sales Competence (2 cr)
Code: BY00BY36-3006
General information
- Enrollment
-
19.08.2024 - 22.09.2024
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
01.08.2024 - 31.12.2024
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 2 cr
- Local portion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Business
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Bachelor’s Degree in Sports and Leisure Management
Realization has 17 reservations. Total duration of reservations is 26 h 15 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Tue 10.09.2024 time 10:00 - 11:30 (1 h 30 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006 |
TA21L142
TA21L142
|
Tue 17.09.2024 time 10:00 - 11:30 (1 h 30 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006 |
TA21L142
TA21L142
|
Fri 27.09.2024 time 10:00 - 11:30 (1 h 30 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006 |
TA21L142
TA21L142
|
Mon 30.09.2024 time 12:30 - 14:00 (1 h 30 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006 |
TA21L146
TA21L146
|
Thu 03.10.2024 time 10:15 - 11:30 (1 h 15 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006 |
TA21L142
TA21L142
|
Tue 08.10.2024 time 10:00 - 11:30 (1 h 30 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006, Huom! Anne + 2 opisk. KAMK Livessä klo 9.30–11 |
TA21L117 Älysali
TA21L117 Älysali
|
Tue 29.10.2024 time 08:15 - 09:45 (1 h 30 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006 |
TA21L157
TA21L157 Suomen kieli
|
Wed 30.10.2024 time 13:15 - 15:15 (2 h 0 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006 |
TA21L145
TA21L145
|
Wed 06.11.2024 time 10:15 - 14:00 (3 h 45 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006 |
TA21L145
TA21L145
|
Tue 12.11.2024 time 14:15 - 15:45 (1 h 30 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006 |
TA21L155
TA21L155
|
Wed 13.11.2024 time 10:15 - 11:30 (1 h 15 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006 |
TA20L126
TA20L126
|
Tue 19.11.2024 time 12:30 - 14:00 (1 h 30 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006 |
TA21L155
TA21L155
|
Wed 27.11.2024 time 12:30 - 14:00 (1 h 30 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006, klo 12.30 Niko ja 13.00 Veeti, Joonatan ja Antti |
TA21L145
TA21L145
|
Thu 28.11.2024 time 14:00 - 15:00 (1 h 0 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006, klo 14 Suvi ja 14.30 Topi |
TA21L145
TA21L145
|
Fri 29.11.2024 time 09:00 - 10:00 (1 h 0 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006, klo 9.15 Niilo |
TA21L145
TA21L145
|
Fri 29.11.2024 time 10:00 - 11:30 (1 h 30 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006, klo 10 Nälkäset Siat ja klo 11 Sami |
TA21L145
TA21L145
|
Tue 03.12.2024 time 10:00 - 11:00 (1 h 0 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006 |
TA21L145
TA21L145
|
Evaluation scale
0 - 5
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinoinnin toimenpiteitä asiakkaan ostopolkuun peilaten.
Execution methods
Päiväopiskelijoilla (ALK-ryhmät) on kontaktiopetusta lukujärjestyksen mukaisesti. Monimuoto-opiskelijoilla (ALM-ryhmät) on kontaktiopetusta lähi- tai etätoteutuksena lukujärjestyksen mukaisesti opetuksellisina ajankohtina.
Accomplishment methods
Käytännön digimarkkinointityö oppimistehtävien avulla
Kontaktiopetus ja itsenäinen työskentely
Päiväopetukseen (ALK-ryhmät) tai monimuoto-opetukseen (ALM-ryhmät) osallistuminen on ensisijainen suoritustapa. Vaihtoehtoisesti voit pyytää opettajalta mahdollisuutta suorittaa opintojakso täysin itsenäisesti verkkototeutuksena.
Content
Digitaalisen markkinoinnin suunnittelun perusteet
Digitaalisen markkinoinnin keinot
Myynnin luominen digitaalisissa kanavissa
Materials
Opiskelumateriaali Reppu-Moodlessa
Assessment criteria, approved/failed
Kriteerit hyväksytylle suoritukselle
Tiedot:
Opiskelija käyttää keskeisiä käsitteitä asianmukaisesti ja osaa kuvailla SOSTAC ja SIKS -mallien pääperiaatteet.
Taidot:
Opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa toteuttaa digitaalisen markkinoinnin toimenpiteitä SIKS -mallin avulla. Opiskelija osaa arvioida ja reflektoida omaa osaamistaan ja alan toimintatapoja. Opiskelija osaa toimia itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä.
Asenteet:
Opiskelija osaa toimia ryhmän jäsenenä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi. Opiskelija osaa toimia ammattieettisten periaatteiden mukaisesti.
Qualifications
Liiketoimintaosaamisen perusteet -opintojakso tulee olla suoritettuna ennen opintojakson aloitusta.