Service Marketing and Sales Competence (2 cr)
Code: BY00BY36-3006
General information
Enrollment
19.08.2024 - 22.09.2024
Timing
01.08.2024 - 31.12.2024
Number of ECTS credits allocated
2 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
Business
Teaching languages
- Finnish
Degree programmes
- Bachelor’s Degree in Sports and Leisure Management
Teachers
- Anne Karhu
Groups
-
ALK22SALK22S
- 10.09.2024 10:00 - 11:30, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
- 17.09.2024 10:00 - 11:30, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
- 27.09.2024 10:00 - 11:30, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
- 30.09.2024 12:30 - 14:00, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
- 03.10.2024 10:15 - 11:30, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
- 08.10.2024 10:00 - 11:30, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006, Huom! Anne + 2 opisk. KAMK Livessä klo 9.30–11
- 29.10.2024 08:15 - 09:45, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
- 30.10.2024 13:15 - 15:15, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
- 06.11.2024 10:15 - 14:00, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
- 12.11.2024 14:15 - 15:45, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
- 13.11.2024 10:15 - 11:30, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
- 19.11.2024 12:30 - 14:00, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
- 27.11.2024 12:30 - 14:00, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006, klo 12.30 Niko ja 13.00 Veeti, Joonatan ja Antti
- 28.11.2024 14:00 - 15:00, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006, klo 14 Suvi ja 14.30 Topi
- 29.11.2024 09:00 - 10:00, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006, klo 9.15 Niilo
- 29.11.2024 10:00 - 11:30, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006, klo 10 Nälkäset Siat ja klo 11 Sami
- 03.12.2024 10:00 - 11:00, Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3006
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinoinnin toimenpiteitä asiakkaan ostopolkuun peilaten.
Content
Digitaalisen markkinoinnin suunnittelun perusteet
Digitaalisen markkinoinnin keinot
Myynnin luominen digitaalisissa kanavissa
Materials
Opiskelumateriaali Reppu-Moodlessa
Evaluation scale
0 - 5
Assessment criteria, approved/failed
Kriteerit hyväksytylle suoritukselle
Tiedot:
Opiskelija käyttää keskeisiä käsitteitä asianmukaisesti ja osaa kuvailla SOSTAC ja SIKS -mallien pääperiaatteet.
Taidot:
Opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa toteuttaa digitaalisen markkinoinnin toimenpiteitä SIKS -mallin avulla. Opiskelija osaa arvioida ja reflektoida omaa osaamistaan ja alan toimintatapoja. Opiskelija osaa toimia itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä.
Asenteet:
Opiskelija osaa toimia ryhmän jäsenenä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi. Opiskelija osaa toimia ammattieettisten periaatteiden mukaisesti.