Skip to main content

Tourism Service Sales Processes (5 cr)

Code: AM00BH03-3007

General information


Enrollment

19.08.2024 - 22.09.2024

Timing

01.08.2024 - 31.12.2024

Number of ECTS credits allocated

5 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

Business

Teaching languages

  • Finnish

Degree programmes

  • Bachelor’s Degree in Tourism

Teachers

  • Katja-Mari Kärkkäinen

Groups

  • AMA23S
    AMA23S
  • 26.08.2024 14:15 - 15:45, Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BH03-3007
  • 02.09.2024 14:15 - 15:45, Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BH03-3007
  • 10.09.2024 12:30 - 14:00, Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BH03-3007
  • 16.09.2024 14:15 - 15:45, Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BH03-3007
  • 23.09.2024 14:15 - 15:45, Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BH03-3007
  • 30.09.2024 14:15 - 15:45, Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BH03-3007
  • 28.10.2024 12:30 - 14:00, Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BH03-3007
  • 28.10.2024 14:15 - 15:45, Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BH03-3007
  • 04.11.2024 12:30 - 15:45, Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BH03-3007
  • 11.11.2024 12:30 - 14:00, Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BH03-3007
  • 19.11.2024 10:00 - 11:30, Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BH03-3007
  • 25.11.2024 12:30 - 14:00, Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BH03-3007
  • 02.12.2024 12:30 - 14:00, Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BH03-3007
  • 09.12.2024 12:30 - 14:00, Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BH03-3007

Objective

The students will be proficient in planning and implementing tourism service sales processes in
practice to gain the best results for a tourism company.

Content

Tourism service sales processes, channels, target groups, selling, sales management, sales results

Location and time

01.08.2024 - 15.12.2024

Materials

Kurssilla annetut materiaalit. Kirjallisuussuositukset löytyvät Reppu-oppimateriaalialustalta, Kirjallisuus osiosta. (Lista täydentyy kurssin aikana).

Teaching methods

Lähiopetus, itsenäinen opiskelu.

Employer connections

Mahdolliset vierailijaluennot / yritysvierailut.

Exam schedules

Ei tenttiä.

Student workload

Kurssin laajuus 5 op, josta noin 23 h kontaktiopetusta, itsenäistä opiskelua 112 h.

Content scheduling

Kurssi toteutuu 3. & 4. jaksolla.

Further information

Kurssin hyväksytysti läpäiseminen edellyttää 70 % läsnäoloa tunneilla.
Annettujen tehtäväharjoitteet tulee olla suoritettu hyväksytysti.
Myöhästyneet palautukset vaikuttavat arvosanaan laskevasti.

Evaluation scale

0 - 5

Assessment criteria, excellent (5)

The students are able to carry out and assess the planning and implementation of a tourism
company’s customer-oriented sales processes. They are able to apply these processes as part of
the company’s operations in practice.

Assessment criteria, good (3)

The students are familiar with the basics of planning and implementing a tourism company’s
customer-oriented sales processes. They are able to apply these processes as part of the
company’s operations.

Assessment criteria, satisfactory (1)

The students are familiar with the basics of planning and implementing a tourism company’s
customer-oriented sales processes

Assessment methods and criteria

Arviointi asteikolla 1-5.

Assessment criteria, fail (0)

Opiskelija ei tunne ja ymmärrä matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelua ja toteuttamisen asiakaslähtöisiä periaatteita.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osaa toteuttaa ja reflektoida matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen asiakaslähtöisesti.
Opiskelija osaa soveltaa niitä matkailuyrityksen toimintaan. Opiskelija osaa matkailuyrityksen myyntityön käytännön toteutuksen.

Toteutuksen arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Opiskelija tietää matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen periaatteet asiakaslähtöisesti. Opiskelija osaa soveltaa niitä matkailuyrityksen toimintaan.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija tietää ja ymmärtää matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen periaatteet asiakaslähtöisesti.

Further information

Implemented in part/completely in English with the international Tourism Group.