Siirry suoraan sisältöön

Pelikehitystyökalut (3 op)

Toteutuksen tunnus: TT00CB20-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.12.2023 - 31.01.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2024 - 31.07.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettajat
Niko Kinnunen
Ryhmät
TTK23SPO
TTK23SPO
Opintojakso
TT00CB20

Toteutuksella on 5 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 17 t 30 min.

Aika Aihe Tila
Ma 22.04.2024 klo 12:30 - 16:00
(3 t 30 min)
Pelikehitystyökalut TT00CB20-3004
TA11L115 DML TA11L115 DML
Ma 29.04.2024 klo 12:30 - 16:00
(3 t 30 min)
Pelikehitystyökalut TT00CB20-3004
TA11L115 DML TA11L115 DML
Ma 06.05.2024 klo 12:30 - 16:00
(3 t 30 min)
Pelikehitystyökalut TT00CB20-3004
TA11L115 DML TA11L115 DML
Ma 13.05.2024 klo 12:30 - 16:00
(3 t 30 min)
Pelikehitystyökalut TT00CB20-3004
TA11L115 DML TA11L115 DML
Ma 20.05.2024 klo 12:30 - 16:00
(3 t 30 min)
Pelikehitystyökalut TT00CB20-3004
TA11L115 DML TA11L115 DML
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja dokumentoida pelin Unreal Engine -pelimoottoria käyttäen.

Sisältö

Unreal Enginen -pelimoottorin käyttäminen pelinkehityksessä.
Pelin suunnittelu, toteutus ja dokumentointi.
UE4 Blueprints / visuaalinen skriptaaminen.
C++-ohjelmointi UE -pelimoottorissa
Widgetit (UI-elementit)

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelja osaa soveltaa UE-pelimoottoria monipuolisesti erilaisissa pelinkehitykseen liittyvissä tehtävissä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa hyödyntää UE-pelimoottoria kurssilla opeteltujen menetelmien avulla.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija hallitsee UE-pelimoottorin perusteet.

Esitietovaatimukset

C++ -ohjelmointi
Olio-ohjelmoinnin kurssi

Siirry alkuun