Pelikehitystyökalut (3 op)
Toteutuksen tunnus: TT00CB20-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
01.12.2023 - 31.01.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.01.2024 - 31.07.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Teknologia
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Toteutuksella on 5 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 17 t 30 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ma 22.04.2024 klo 12:30 - 16:00 (3 t 30 min) |
Pelikehitystyökalut TT00CB20-3004 |
TA11L115 DML
TA11L115 DML
|
Ma 29.04.2024 klo 12:30 - 16:00 (3 t 30 min) |
Pelikehitystyökalut TT00CB20-3004 |
TA11L115 DML
TA11L115 DML
|
Ma 06.05.2024 klo 12:30 - 16:00 (3 t 30 min) |
Pelikehitystyökalut TT00CB20-3004 |
TA11L115 DML
TA11L115 DML
|
Ma 13.05.2024 klo 12:30 - 16:00 (3 t 30 min) |
Pelikehitystyökalut TT00CB20-3004 |
TA11L115 DML
TA11L115 DML
|
Ma 20.05.2024 klo 12:30 - 16:00 (3 t 30 min) |
Pelikehitystyökalut TT00CB20-3004 |
TA11L115 DML
TA11L115 DML
|
Tavoitteet
Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja dokumentoida pelin Unreal Engine -pelimoottoria käyttäen.
Sisältö
Unreal Enginen -pelimoottorin käyttäminen pelinkehityksessä.
Pelin suunnittelu, toteutus ja dokumentointi.
UE4 Blueprints / visuaalinen skriptaaminen.
C++-ohjelmointi UE -pelimoottorissa
Widgetit (UI-elementit)
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelja osaa soveltaa UE-pelimoottoria monipuolisesti erilaisissa pelinkehitykseen liittyvissä tehtävissä.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa hyödyntää UE-pelimoottoria kurssilla opeteltujen menetelmien avulla.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija hallitsee UE-pelimoottorin perusteet.
Esitietovaatimukset
C++ -ohjelmointi
Olio-ohjelmoinnin kurssi