Pelikehitystyökalut (3 op)
Toteutuksen tunnus: TT00CB20-3004
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.12.2023 - 31.01.2024
Ajoitus
01.01.2024 - 31.07.2024
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Niko Kinnunen
Ryhmät
-
TTK23SPOTTK23SPO
- 18.03.2024 12:30 - 16:00, Pelikehitystyökalut TT00CB20-3004
- 25.03.2024 12:30 - 16:00, Pelikehitystyökalut TT00CB20-3004
- 02.04.2024 12:30 - 16:00, Pelikehitystyökalut TT00CB20-3004
- 08.04.2024 12:30 - 16:00, Pelikehitystyökalut TT00CB20-3004
- 15.04.2024 12:30 - 16:00, Pelikehitystyökalut TT00CB20-3004
- 22.04.2024 12:30 - 16:00, Pelikehitystyökalut TT00CB20-3004
- 29.04.2024 12:30 - 16:00, Pelikehitystyökalut TT00CB20-3004
- 06.05.2024 12:30 - 16:00, Pelikehitystyökalut TT00CB20-3004
- 13.05.2024 12:30 - 16:00, Pelikehitystyökalut TT00CB20-3004
- 20.05.2024 12:30 - 16:00, Pelikehitystyökalut TT00CB20-3004
Tavoitteet
Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja dokumentoida pelin Unreal Engine -pelimoottoria käyttäen.
Sisältö
Unreal Enginen -pelimoottorin käyttäminen pelinkehityksessä.
Pelin suunnittelu, toteutus ja dokumentointi.
UE4 Blueprints / visuaalinen skriptaaminen.
C++-ohjelmointi UE -pelimoottorissa
Widgetit (UI-elementit)
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelja osaa soveltaa UE-pelimoottoria monipuolisesti erilaisissa pelinkehitykseen liittyvissä tehtävissä.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa hyödyntää UE-pelimoottoria kurssilla opeteltujen menetelmien avulla.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija hallitsee UE-pelimoottorin perusteet.
Esitietovaatimukset
C++ -ohjelmointi
Olio-ohjelmoinnin kurssi