Peliteknologian projekti 1 (6 op)
Toteutuksen tunnus: TT00CG43-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
19.08.2024 - 22.09.2024
Ajoitus
01.08.2024 - 31.12.2024
Opintopistemäärä
6 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettaja
- Niko Kinnunen
- Mikko Romppainen
Ryhmät
-
TTV23SPTTV23SP
- 31.10.2024 08:00 - 16:00, Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
- 01.11.2024 08:00 - 16:00, Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
- 07.11.2024 08:00 - 16:00, Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
- 08.11.2024 08:00 - 16:00, Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
- 14.11.2024 08:00 - 16:00, Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
- 15.11.2024 08:00 - 16:00, Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
- 21.11.2024 08:00 - 16:00, Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
- 22.11.2024 08:00 - 16:00, Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
- 28.11.2024 08:00 - 16:00, Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
- 29.11.2024 08:00 - 16:00, Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
- 05.12.2024 08:00 - 16:00, Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
- 12.12.2024 08:00 - 16:00, Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
- 13.12.2024 08:00 - 16:00, Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
Tavoitteet
Opiskelija osaa tiimin jäsenenä suunnitella ja toteuttaa yksinkertaisen grafiikkamoottorin.
Sisältö
Grafiikkamoottorin suunnittelu ja toteutus tiimeissä.
Liittyy kurssiiin "Grafiikkamoottorin ohjelmointi".
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa taitoja ja hyödyntää monipuolisesti tietoa ongelmanratkaisussa. Opiskelija toimii kehitystiimin jäsenenä edistäen ja kehittäen tiimin toimintaa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa valita projektiin sopivia, tarkoituksenmukaisia toimintatapoja hankkimansa tiedon ja ohjeistuksen perusteella. Opiskelija toimii itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä annettujen ohjeiden mukaisesti.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa toimia ohjattuna asianmukaisesti, noudattaen annettuja sääntöjä ja ohjeita. Opiskelija käyttää toiminnassaan tarkoituksenmukaisesti pelialan tekniikoita ja malleja.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opintosuoritus hylätään, mikäli opiskelija ei osallistu aktiivisesti tiimin toimintaan.
Esitietovaatimukset
Ohjelmoinnin perusteet
Olio-ohjelmoinnin perusteet
C++
Projektiopinnot 1