Siirry suoraan sisältöön

Peliteknologian projekti 1 (6 op)

Toteutuksen tunnus: TT00CG43-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

19.08.2024 - 22.09.2024

Ajoitus

01.08.2024 - 31.12.2024

Opintopistemäärä

6 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Tieto- ja viestintätekniikan koulutus

Opettaja

  • Niko Kinnunen
  • Mikko Romppainen

Ryhmät

  • TTV23SP
    TTV23SP
  • 31.10.2024 08:00 - 16:00, Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
  • 01.11.2024 08:00 - 16:00, Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
  • 07.11.2024 08:00 - 16:00, Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
  • 08.11.2024 08:00 - 16:00, Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
  • 14.11.2024 08:00 - 16:00, Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
  • 15.11.2024 08:00 - 16:00, Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
  • 21.11.2024 08:00 - 16:00, Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
  • 22.11.2024 08:00 - 16:00, Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
  • 28.11.2024 08:00 - 16:00, Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
  • 29.11.2024 08:00 - 16:00, Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
  • 05.12.2024 08:00 - 16:00, Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
  • 12.12.2024 08:00 - 16:00, Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
  • 13.12.2024 08:00 - 16:00, Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4

Tavoitteet

Opiskelija osaa tiimin jäsenenä suunnitella ja toteuttaa yksinkertaisen grafiikkamoottorin.

Sisältö

Grafiikkamoottorin suunnittelu ja toteutus tiimeissä.
Liittyy kurssiiin "Grafiikkamoottorin ohjelmointi".

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa taitoja ja hyödyntää monipuolisesti tietoa ongelmanratkaisussa. Opiskelija toimii kehitystiimin jäsenenä edistäen ja kehittäen tiimin toimintaa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa valita projektiin sopivia, tarkoituksenmukaisia toimintatapoja hankkimansa tiedon ja ohjeistuksen perusteella. Opiskelija toimii itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä annettujen ohjeiden mukaisesti.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa toimia ohjattuna asianmukaisesti, noudattaen annettuja sääntöjä ja ohjeita. Opiskelija käyttää toiminnassaan tarkoituksenmukaisesti pelialan tekniikoita ja malleja.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opintosuoritus hylätään, mikäli opiskelija ei osallistu aktiivisesti tiimin toimintaan.

Esitietovaatimukset

Ohjelmoinnin perusteet
Olio-ohjelmoinnin perusteet
C++
Projektiopinnot 1