Peliteknologian projekti 1 (6 op)
Toteutuksen tunnus: TT00CG43-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
18.08.2025 - 21.09.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
-
01.08.2025 - 31.12.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 6 op
- Lähiosuus
- 6 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Teknologia
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Toteutuksella on 12 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 90 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
To 06.11.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3 |
TA11L151
TA11L151
|
Pe 07.11.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3 |
TA11L151
TA11L151
|
To 13.11.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3 |
TA11L151
TA11L151
|
Pe 14.11.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3 |
TA11L151
TA11L151
|
To 20.11.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3 |
TA11L151
TA11L151
|
Pe 21.11.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3 |
TA11L151
TA11L151
|
To 27.11.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3 |
TA11L151
TA11L151
|
Pe 28.11.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3 |
TA11L151
TA11L151
|
To 04.12.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3 |
TA11L151
TA11L151
|
Pe 05.12.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3 |
TA11L151
TA11L151
|
To 11.12.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3 |
TA11L151
TA11L151
|
Pe 12.12.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3 |
TA11L151
TA11L151
|
Arviointiasteikko
0 - 5
Tavoitteet
Opiskelija osaa tiimin jäsenenä suunnitella ja toteuttaa yksinkertaisen grafiikkamoottorin.
Sisältö
Grafiikkamoottorin suunnittelu ja toteutus tiimeissä.
Liittyy kurssiiin "Grafiikkamoottorin ohjelmointi".
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa toimia ohjattuna asianmukaisesti, noudattaen annettuja sääntöjä ja ohjeita. Opiskelija käyttää toiminnassaan tarkoituksenmukaisesti pelialan tekniikoita ja malleja.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa valita projektiin sopivia, tarkoituksenmukaisia toimintatapoja hankkimansa tiedon ja ohjeistuksen perusteella. Opiskelija toimii itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä annettujen ohjeiden mukaisesti.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa taitoja ja hyödyntää monipuolisesti tietoa ongelmanratkaisussa. Opiskelija toimii kehitystiimin jäsenenä edistäen ja kehittäen tiimin toimintaa.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opintosuoritus hylätään, mikäli opiskelija ei osallistu aktiivisesti tiimin toimintaan.
Esitietovaatimukset
Ohjelmoinnin perusteet
Olio-ohjelmoinnin perusteet
C++
Projektiopinnot 1