Siirry suoraan sisältöön

Peliteknologian projekti 1 (6 op)

Toteutuksen tunnus: TT00CG43-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.07.2025 - 31.07.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
01.08.2025 - 31.12.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
6 op
Lähiosuus
6 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettajat
Niko Kinnunen
Mikko Romppainen
Ryhmät
TTV24SP
TTV24SP
Opintojakso
TT00CG43

Toteutuksella on 12 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 90 t 0 min.

Aika Aihe Tila
To 06.11.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3
TA11L151 TA11L151
Pe 07.11.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3
TA11L151 TA11L151
To 13.11.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3
TA11L151 TA11L151
Pe 14.11.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3
TA11L151 TA11L151
To 20.11.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3
TA11L151 TA11L151
Pe 21.11.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3
TA11L151 TA11L151
To 27.11.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3
TA11L151 TA11L151
Pe 28.11.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3
TA11L151 TA11L151
To 04.12.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3
TA11L151 TA11L151
Pe 05.12.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3
TA11L151 TA11L151
To 11.12.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3
TA11L151 TA11L151
Pe 12.12.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3
TA11L151 TA11L151
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Opiskelija osaa tiimin jäsenenä suunnitella ja toteuttaa yksinkertaisen grafiikkamoottorin.

Sisältö

Grafiikkamoottorin suunnittelu ja toteutus tiimeissä.
Liittyy kurssiiin "Grafiikkamoottorin ohjelmointi".

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa taitoja ja hyödyntää monipuolisesti tietoa ongelmanratkaisussa. Opiskelija toimii kehitystiimin jäsenenä edistäen ja kehittäen tiimin toimintaa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa valita projektiin sopivia, tarkoituksenmukaisia toimintatapoja hankkimansa tiedon ja ohjeistuksen perusteella. Opiskelija toimii itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä annettujen ohjeiden mukaisesti.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa toimia ohjattuna asianmukaisesti, noudattaen annettuja sääntöjä ja ohjeita. Opiskelija käyttää toiminnassaan tarkoituksenmukaisesti pelialan tekniikoita ja malleja.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opintosuoritus hylätään, mikäli opiskelija ei osallistu aktiivisesti tiimin toimintaan.

Esitietovaatimukset

Ohjelmoinnin perusteet
Olio-ohjelmoinnin perusteet
C++
Projektiopinnot 1

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa tiimin jäsenenä suunnitella ja toteuttaa yksinkertaisen grafiikkamoottorin.

Sisältö

Grafiikkamoottorin suunnittelu ja toteutus tiimeissä.
Liittyy kurssiiin "Grafiikkamoottorin ohjelmointi".

Esitietovaatimukset

Ohjelmoinnin perusteet
Olio-ohjelmoinnin perusteet
C++
Projektiopinnot 1

Siirry alkuun