Siirry suoraan sisältöön

Mobiilipelien ohjelmointi / Programming Mobile Games (3 op)

Toteutuksen tunnus: TTAN013-3010

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

30.12.2024 - 26.01.2025

Ajoitus

01.01.2025 - 31.07.2025

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Tieto- ja viestintätekniikan koulutus

Opettaja

  • Janne Remes

Ryhmät

  • TTV23SP
    TTV23SP
  • 17.03.2025 08:30 - 11:45, Mobiilipelien ohjelmointi / Programming Mobile Games TTAN013-3010
  • 24.03.2025 08:30 - 11:45, Mobiilipelien ohjelmointi / Programming Mobile Games TTAN013-3010
  • 31.03.2025 08:30 - 11:45, Mobiilipelien ohjelmointi / Programming Mobile Games TTAN013-3010
  • 07.04.2025 08:30 - 11:45, Mobiilipelien ohjelmointi / Programming Mobile Games TTAN013-3010
  • 14.04.2025 08:30 - 11:45, Mobiilipelien ohjelmointi / Programming Mobile Games TTAN013-3010
  • 28.04.2025 08:30 - 11:45, Mobiilipelien ohjelmointi / Programming Mobile Games TTAN013-3010
  • 05.05.2025 08:30 - 11:45, Mobiilipelien ohjelmointi / Programming Mobile Games TTAN013-3010
  • 12.05.2025 08:30 - 11:45, Mobiilipelien ohjelmointi / Programming Mobile Games TTAN013-3010
  • 19.05.2025 08:30 - 11:45, Mobiilipelien ohjelmointi / Programming Mobile Games TTAN013-3010
  • 26.05.2025 08:30 - 11:45, Mobiilipelien ohjelmointi / Programming Mobile Games TTAN013-3010

Tavoitteet

Students will understand the limitations and constraints of mobile platforms in game programming. They will be able to identify the differences between different mobile platforms and understand the requirements of code portability. Students will be able to implement game or other real time graphics applications in a mobile device.

Sisältö

Different mobile platforms and differences between them.
Code portability and constraints.
Use of different SDKs

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

The students are able to apply their learning in variety of ways to different types of tasks.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

The students are able to use methods they have learnt during the course as required.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

The students are familiar with and proficient in the basic concepts of the course.

Esitietovaatimukset

C++ programming

Lisätiedot

Opetuskielenä voi olla suomi tai englanti.