Siirry suoraan sisältöön

Mobiilipelien ohjelmointi / Programming Mobile Games (3 op)

Toteutuksen tunnus: TTAN013-3010

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
30.12.2024 - 26.01.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2025 - 31.07.2025
Toteutus on käynnissä.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettajat
Janne Remes
Ryhmät
TTV23SP
TTV23SP
Opintojakso
TTAN013

Toteutuksella on 10 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 32 t 30 min.

Aika Aihe Tila
Ma 17.03.2025 klo 08:30 - 11:45
(3 t 15 min)
Mobiilipelien ohjelmointi / Programming Mobile Games TTAN013-3010
Teams
Ma 24.03.2025 klo 08:30 - 11:45
(3 t 15 min)
Mobiilipelien ohjelmointi / Programming Mobile Games TTAN013-3010
Teams
Ma 31.03.2025 klo 08:30 - 11:45
(3 t 15 min)
Mobiilipelien ohjelmointi / Programming Mobile Games TTAN013-3010
Teams
Ma 07.04.2025 klo 08:30 - 11:45
(3 t 15 min)
Mobiilipelien ohjelmointi / Programming Mobile Games TTAN013-3010
Teams
Ma 14.04.2025 klo 08:30 - 11:45
(3 t 15 min)
Mobiilipelien ohjelmointi / Programming Mobile Games TTAN013-3010
Teams
Ma 28.04.2025 klo 08:30 - 11:45
(3 t 15 min)
Mobiilipelien ohjelmointi / Programming Mobile Games TTAN013-3010
Teams
Ma 05.05.2025 klo 08:30 - 11:45
(3 t 15 min)
Mobiilipelien ohjelmointi / Programming Mobile Games TTAN013-3010
Teams
Ma 12.05.2025 klo 08:30 - 11:45
(3 t 15 min)
Mobiilipelien ohjelmointi / Programming Mobile Games TTAN013-3010
Teams
Ma 19.05.2025 klo 08:30 - 11:45
(3 t 15 min)
Mobiilipelien ohjelmointi / Programming Mobile Games TTAN013-3010
Teams
Ma 26.05.2025 klo 08:30 - 11:45
(3 t 15 min)
Mobiilipelien ohjelmointi / Programming Mobile Games TTAN013-3010
Teams
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Students will understand the limitations and constraints of mobile platforms in game programming. They will be able to identify the differences between different mobile platforms and understand the requirements of code portability. Students will be able to implement game or other real time graphics applications in a mobile device.

Sisältö

Different mobile platforms and differences between them.
Code portability and constraints.
Use of different SDKs

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

The students are able to apply their learning in variety of ways to different types of tasks.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

The students are able to use methods they have learnt during the course as required.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

The students are familiar with and proficient in the basic concepts of the course.

Esitietovaatimukset

C++ programming

Lisätiedot

Opetuskielenä voi olla suomi tai englanti.

Siirry alkuun